vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas kalevipoeg »

Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )
Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.Vaip jäi kah punnitama.
Viimati muutis kalevipoeg, 10 Juun 2010, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas Kups »

kalevipoeg kirjutas:
Visible kirjutas:Kas Sierra varuratta koopasse mahub 15" velg sellise keskmise kõrgusega rehviga ? ( kuskil 185/65/R15 rehviga )
Mul 195/65/ R14 ,uuest peast kiilus kinni.
Mul varurattal ka tutikas rehv peal :roll: - või meibi mõned korrad all olnud.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas AlarT »

Käisin eile tallinnas söömas ja muidu tsillimas 8) .
Avastasin, et praeguste rehvidega näitab, mul spidomeeter miski 5 km/h üle, kui seda radarit uskuda, mis kiirust näitab.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas Kups »

kui sinna radarisse 120kmh või midagi sellist sisse lennata näitab ta ikka 78kmh.

ei tea kas uskuda või mitte seda radarit.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas AlarT »

see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: Kevad on käes !!!

Postitus Postitas Priit »

AlarT kirjutas:see võis kellegi teise kiirus olla sul, igatahes niipalju, kui mina tean, siis on ta ikka suht hästi näidanud enamjaolt.
Tuleb ise stabiilset kiirust hoida ja vaadata, kelle kiirust ta seal näitab, kui oled reas autodega on see raske, hea on üksi mööda sõita sealt.
Seal segab kerge mäkketõus ka kiiruse hoidmist, kiirus kipub langema tsipa.
Ja saabki suht suvalise posti otsas oleva tabloo vaatamisest tohutu teadus....
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT »

ee, mis eriline teadus see ikka on, oma asju täpselt teha.
Seni olen mina nende posti otsas olevate radaritega oma spidomeetri valetamise piisava täpsusega teada saanud, loomulikult eeldab see ka õiget mõõtmisviisi, nagu juba eelpool kirjeldasin.

Kui sinu jutust lähtuda Priit, siis on ka usutav kütusekulu mõõtmine paras teadus, kuna eeldab mitmete nõuete täitmist ja täpsust.
Siis saab ka usutava tulemuse.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Visible »

Ega keegi siit foorumist ei sõida selle vedrukomplektiga ?

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/7033/0,0,100,1/22291" onclick="window.open(this.href);return false;

Huvitaks just, et mida kujutavad endast selle komplekti tagumised vedrud. Et kas on oluliselt jäigemad kui originaalid ? Ja üleüldse, kas see komplekt sisaldab ikka nelja vedru ? :)
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Kups »

Pilt
vedrukomplekt = 4 vedru

uuri selle saadavust. baltiautoosadest seda enam ei tohiks saada -peaks ise ka uurima kui huvi on. arvan, et too ladu24 ka seda enam tegelt ei paku. hinnaks pakuks ise sellele 1625.-
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Tarmo »

peab is ja zeteci kohapealt vist sõnad tagasi võtma, rinkal liikus zetek päris hästi
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Jaan »

Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
Sierra Is
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Silver »

Kahe nulline zetec on jumala hea mootor. Kütet võtab mõistlikult ja edasi läheb hästi.
Long live 88kw!
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas waher »

ühe koma kaheksane läheb juba üsna väärikalt....eriti mõnus on see,et mingit krdi venimist pole..niikui vajutad,läheb,110kw bemm sai suhkamit ka,muidugi bemari mees ütles vabanduseks,et startis teisega(automaat kast+kast oli avarii režiimil)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Tarmo »

Bomsch kirjutas:Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
alla 3750 pöörde täiesti mõtetu mootor muud ei miskit.
va et öko on
aga midagi pole öelda, esisild on täitsa hea kiiresti sõitmiseks, parem kui tagumine. muidugi lõbu jääb ära, kuid kiirust on
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT »

Jäärajal on esivedu kindlasti kiirem.
Muidu puhta asfaldiga ringrajale ja võimsa mootori puhul jääb esivedu tagaveole alla. Üks olulisemaid erinevusi on see, et otsekiirendusel, võimsa mootori korral, esivedu ei suuda seda jõudu kanda veoratastele, kuna kõva kiirendusega esiots tõuseb veidi ,tagaots langeb ja raskusjõud esiratastel väheneb, mistõttu nad hakkavad kaapima.
Kuid tagaveol, ju tagarattad veavad ja kiirendades raskusjõud kandub taha ka, mistõttu on tagavedu parema kiirendusega, kui on tegu suure võimsusega.
Saabi insenerid on öelnud, et esiratastele üle 200 hobujõu panna ei saa, eks nad mõtlesid seda üleüldiselt, mitte ainult otsekiirendust.

Talvel, muidugi ei saa nii võimsat kiirendust väga kasutada, et tagaveo eelis välja tuleks ja siis on esivedu kiirem, lisaks on esivedu talvle kurvides kiirem.
Samas esiveoga saab ringrada sõita ka väga edukalt, eriti keskmiste autodega, kus võimsused pole suured, seal ei avaldu see tagaveo ja esiveo vahe kuiva asfaldiga nii, kuigi märja asfaldiga võib isegi esiveo kasuks olla, kuigi sõltub jällegi.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Vasta