Täna sai päris palju tehtud siis.
Starter poegadeks ja motonetis sai kuluosad uued ostetud sinna,ja loomulikult hoolikalt puhastatud ja uue määrdega liikuvad osad(mis peavad määret saama).
Süütelukk vahetatud koos selle juurde kuuluva juhtme kimbuga.
Küünlajuhtmed uued.
Andurid ja muu vajalik mootori küljes puhastatud ja määritud.
Kõik ei tulegi kohe meelde,aga koristuse sai seest ja r6vedad istmekatted lasin naisel maha kiskuda,nende panemisega oli vana omanik päris palju vaeva näinud...
Kuna auto jätsin eile s6bra/ülemuse maja juurde siis täna tekkis m6te et tariks koju ära siis juba,enamus asjad mis ei toimind(avastasin alles täna) sai toimima pandud.
2X Läbi küünalt(ei liikund kuskile poole ja puterdas mis jube)
kojamehe kronsa oli kinni roostetand
roolisamba reg kang pooleks tehtud
Süütepool vahetatud.
Koju oli täpselt 60km,sellest 48 oli kiirteed ja ülejäänd linnavahe,kusjuures üllatavalt hästi v6tab kiiruse ülesse(korraks lasin 170km/h juurde) ja see oli ikka päris kiirelt,ABC (tankla ja söögikoha kett soomes) tankla juures sai k6ik neli ratast asfaldil külgees tankla libisetud

nyyd koju j6udes tegin naisele ja koerale kah s6itu,koer ei seisnud vabsee istmepeal(liikus pidevalt yhest auto otsast teise),ja naine ytles kah et päris normaalselt liigub
Aga sellega seoses on üks probleem,nimelt autol jahutusvedeliku temberatuur megalt k6igub ja vahepeal kaob yltse puhurist soe ära,samast jälle jube palav sees,eks homme vaatan termostaadi ja veepumba yle,GTO arvas et plokikaane tihend v6i plokikaan
Mis plokikaane remont maksab eestis?
Kas tahomeetrita sierral on tahokas(st uus spidoplokk millel tahokas) plug&play?
Ja keegi võiks soovitada mingit head õli mis mootorisse panna,homme peab selle ää vahetama.
