Täna sai natukene autoga vanu aega meelde tuletatud, jälle suutis üks lihtne töö venida ligikaudu 13h pikkuseks jamamiseks. Nagu alati siis ei saa ma kohe mööda vanadest omanikest. Reegel on ikka see, et enne kui pole KÕIKE ise üle teinud, enne ei lõppe kenad üllatused. Esiamorte ma veel alt võtnud polnud ja kuna ühel pool toimub tugilaagriga midagi veidrat, siis otsustasin täna seda teha. Pealtnäha lihtne töö osutus jälle ülimaks jamaks. Algas asi sellega, et amortide alumised poldid olid nii kapitaalselt kinni ja roostes, et ligi 1h poldi kohta kulus lahti võtmiseks. Kätte sain kaks polti, millel olid keerme osa nii pudiks roostetanud, et sisuliselt keeret enam olemas polnud. Lisaks sellele olid mõlemad poldid jumala kõverad ja seega julgen kahtlustada, et keegi on isetegevust teinud ja mingid kohupiimast poldid sinna keeranud, mis on muidugi äärmiselt tore. Sellega muidugi asi ei lõpenud. Pealt lahti saamiseks on vaja 19 võtit ja ühte veidi spetsiifilisemat võtit, millega hoida amordi sisse minevat "telge" ( või kuidas seda ka ei nimetata) kinni, et kogu kupatus niisama ringi ei käiks. Alguses ei suutnud ma imestada, et mida vanad omanikud on teinud - null jälge nende kohtade peal. Arvestades selle auto juures tehtud tööde kvaliteeti, siis oli asi veidi kahtlane. Lõpuks suutsin välja mõelda, et selle auto juures on mujalgi tunda, et osad poldid oleks nagu täie jõuga suruõhuga kinni keeratud. Selle teooria järgi sai see mutter hooga küll kinni võtta ilma, et seda "telge" ringi hakkaks vedama. Ei aidanud muu midagi kui kulutasin paar tundi linnapealt vastava tööriista otsimiseks. Ja ei olnud niisama raisku läinud aeg, suruõhuga tuli asi ilma probleemideta lahti. Sellega siis jamad lõppesid, kuid seis oli üsna nutune. Peale nelja tundi nägi asi alles välja üsna masendav - suur osa autost juppideks aga vajalikust osast tehtud väga minimaalselt :
Lõpuks õnnestus juhipoolne amort üle teha ja kuivama panna. Värskendust saanud jupid :
Kurb on asja juures muidug see, et selle põhjuse ehk siis kõrvalistuja poolse tugilaagrini täna ei jõudnudki aga asi seegi, et täna ühegi poole tehtud jõudis. Lihtsalt siis homme peab veel veidi aega sellele kulutama, kuid on lootus, et lõppkokkuvõttes saab ikka asja.
