Sierra XR4i, 24V, RWD
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Mul on plastmassist auto, selle kuramusega peab ainult käsipesulas käima, harjapesusse lähed, siis moosiriiul jääbki sinna pesula põrandale.

Re: Sierra XR4i, 4x4
Raatsid ka sellega talvel sõita üldse
?
Ei väga kena töö tehtud. Respect
Oleneb pesust. Samas veljehappega saab ka päris mustad ja jubedad veljed väga kerge vaevaga ülikenaks. Lased hapet peale ja võimsa survekaga üle. Enda autot pesulas praktika korras pestud sai ja veljed happega ülekäidud oli ikka kõva toonivahe küll võrreldes varasemaga. Samas isegi suvel kaua nad ilusad ei püsinud.


Ei väga kena töö tehtud. Respect

Oleneb pesust. Samas veljehappega saab ka päris mustad ja jubedad veljed väga kerge vaevaga ülikenaks. Lased hapet peale ja võimsa survekaga üle. Enda autot pesulas praktika korras pestud sai ja veljed happega ülekäidud oli ikka kõva toonivahe küll võrreldes varasemaga. Samas isegi suvel kaua nad ilusad ei püsinud.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Sierra XR4i, 4x4
Kust kohast sa sellise võre said? Tegid ise?
Re: Sierra XR4i, 4x4
Hape keerab jälle selle värvi tuhmiks. Lahendus on ikkagi see, et pead naise kristalli puhvetkapist minema viskama ja veljed sinna klaasi taha tõstma. M-Techil on tööjuures veljed kapi otsas, väga uhke värk 



Sierra Is
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Autojuppide tuppa toomine on hell teema.
Aga üht-teist on õnnestunud ikka sisse smugeldada.
Iluvõre on jah kodus tehtud.


Iluvõre on jah kodus tehtud.

Re: Sierra XR4i, 4x4
Pöördun lolli murega siia sinu autoteemasse. Aga ehk veab, et ehk sul leidub sellist vidinat siis.
Sai teemat vaadatud ja imetletud, et nii kena sierra valminud jällegi
Krdi jama, sai sidur laiali lastud sierral, siis vahetama hakatud. Ja sai viskot vahetama hakatud ja seda jäigemaks tehtud jms. Siis kasti otsa korpus sai ära lõhutud
Et ehk on kellegil mõnda legoks või katkist kasti saada ... MT-75 kast siis.
Tahaks juba kokku laduda
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =11&t=7719" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai teemat vaadatud ja imetletud, et nii kena sierra valminud jällegi

Krdi jama, sai sidur laiali lastud sierral, siis vahetama hakatud. Ja sai viskot vahetama hakatud ja seda jäigemaks tehtud jms. Siis kasti otsa korpus sai ära lõhutud

Et ehk on kellegil mõnda legoks või katkist kasti saada ... MT-75 kast siis.
Tahaks juba kokku laduda

http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =11&t=7719" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Ega see nii loll mure polegi. Olen isegi sellise pilguga ringi vaadanud, et võiks igaks juhuks mingeid vahekasti juppe tagavaraks olla ja viimasel ajal neid MT-75 kaste ei pakuta eriti. Igasugused vanarauamagnaadid viivad ju vanad sierrad õlleraha eest kokkuostu.
Mul päris sellist kasti ei ole, mida juppideks müüa. Üks MT kast on ja selle tahaks koos 24V mootoriga oma autole panna. Kui sa sooviksid type 9 kasti peale ümber minna, siis seda oleks pakkuda.
Kas su kasti korpust kokku keevitada ei annaks?
Olen ise ka seda viskoasja uurinud ja mõelnud mida selle junniga peale hakata. Need kastid praeguseks kõik nii vanad ja kulunud, et viskod kõigil suht lobedaks juba läinud. Mis nipiga sa selle jäigemaks said?
Mul päris sellist kasti ei ole, mida juppideks müüa. Üks MT kast on ja selle tahaks koos 24V mootoriga oma autole panna. Kui sa sooviksid type 9 kasti peale ümber minna, siis seda oleks pakkuda.
Kas su kasti korpust kokku keevitada ei annaks?
Olen ise ka seda viskoasja uurinud ja mõelnud mida selle junniga peale hakata. Need kastid praeguseks kõik nii vanad ja kulunud, et viskod kõigil suht lobedaks juba läinud. Mis nipiga sa selle jäigemaks said?

Re: Sierra XR4i, 4x4
Vale teema aga mul on terve 4x4 v6 komplektne pakkuda
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Tegin eile kindlustuse ära, igaks juhuks.
Mul oli siiani teh.passis värvivahetus vormistamatta, ning kuna sel puhul tahavad ametnikud ka autot näha, olin sunnitud auto kiiremas korras sõiduvõimeliseks tegema. Kuna plaan nägi ette täna ARKi minna, lõppes eilne tööpäev töökojas öösel pool kaks ja ilmselgelt graafikust maas. Õnneks oli võimalus veel täna paar tundi auto kallal töötada, ning ühel hetkel tundus, et kõik tuled-viled funkavad ning ka visuaalselt on auto komplektne. ARKis sujus kõik ilusti, ning sellest innustatuna külastasin ka ülevaatuseonusid. Äärepealt oleks läbi põrunud, kuna CO näit oli kaks korda üle lubatud normi. 4,5% lubatud limiit aga mul oli 9% Olin selleks valmistunud, ning kuuskantvõti õhukulumõõtjate reguleerimiseks juba taskus. Reguleerimisega sain näidu umbes 6,5 peale. ÜV onu raputas pead- liiga palju. Tundus et ongi käes minu eepilise läbikukkumise hetk aga läbi mingi ime tuli siiski see ihaldatud 4,5xx midagi ära.
Õhukulumõõturite reguleerkruvid olid juba praktiliselt välja kukkumas, süütemoment paarkümmend kraadi hilisemaks keeratud ja summuti nii kuum, et selle kärsakat oli terve tuba täis. Aga norm oli täidetud! Ülejäänud auto kohta midagi halba öelda ei olnud ja kõik sobis. Sierra tunnistati ametlikult legaalseks ja tänavakõlbulikuks!
Igatahes selle 4,5 CO näiduga on käivitumine väga vaevaline, ning veel vaevalisem sellise autoga sõita. Jõudu on nii vähe, et isegi kohalt on raske võtta. Ka ÜV onu ütles et keera see segu tagasi selliseks nagu ta enne oli. Siduri ja gaasiga meelitades suutsin sealt ruumist välja sõita ning õues kruttisin need õhukulumõõtjad oma endisesse seisu tagasi.
Peale paari aastat putitamist on ülevaatuse tempel passis parim tasu kulutatud aja ja energia eest.


Mul oli siiani teh.passis värvivahetus vormistamatta, ning kuna sel puhul tahavad ametnikud ka autot näha, olin sunnitud auto kiiremas korras sõiduvõimeliseks tegema. Kuna plaan nägi ette täna ARKi minna, lõppes eilne tööpäev töökojas öösel pool kaks ja ilmselgelt graafikust maas. Õnneks oli võimalus veel täna paar tundi auto kallal töötada, ning ühel hetkel tundus, et kõik tuled-viled funkavad ning ka visuaalselt on auto komplektne. ARKis sujus kõik ilusti, ning sellest innustatuna külastasin ka ülevaatuseonusid. Äärepealt oleks läbi põrunud, kuna CO näit oli kaks korda üle lubatud normi. 4,5% lubatud limiit aga mul oli 9% Olin selleks valmistunud, ning kuuskantvõti õhukulumõõtjate reguleerimiseks juba taskus. Reguleerimisega sain näidu umbes 6,5 peale. ÜV onu raputas pead- liiga palju. Tundus et ongi käes minu eepilise läbikukkumise hetk aga läbi mingi ime tuli siiski see ihaldatud 4,5xx midagi ära.

Igatahes selle 4,5 CO näiduga on käivitumine väga vaevaline, ning veel vaevalisem sellise autoga sõita. Jõudu on nii vähe, et isegi kohalt on raske võtta. Ka ÜV onu ütles et keera see segu tagasi selliseks nagu ta enne oli. Siduri ja gaasiga meelitades suutsin sealt ruumist välja sõita ning õues kruttisin need õhukulumõõtjad oma endisesse seisu tagasi.
Peale paari aastat putitamist on ülevaatuse tempel passis parim tasu kulutatud aja ja energia eest.


Re: Sierra XR4i, 4x4
Alati peale su mõnda posti kiikan korraks tagasi esimesele lehele, et meenutada kui palju tööd ikka tehtud on! Aga see on XR4 kere puhul ka seda väärt. Tõeline maasikas näeb välja! 

0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Sierra XR4i, 4x4
uskumatu kui ilus see sierra ikka on...põidlad ülesse.
Re: Sierra XR4i, 4x4
Väga ilus ja silmatorkav sierra,head tööd oled teinud.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Sierra XR4i, 4x4
Meie Sierra ka ikka veel sõiduvõimeline ning suhteliselt töökorras. Vanast fordist on ikka inimesele palju rõõmu. Iga päev on nagu uus elu ja kunagi ei tea mis järgmisel ees oodata võib. Esimesel päeval lõpetasid töö kojamehed, loomulikult siis kui vastutulev rekka oli klaasi lörtsiga korralikult üle kastnud. Kojameeste mootori massijuhe on kuskilt läbi ussitanud, kuigi väiselt näib täiesti terve. Õhtul ei soovinud soojendus enam õhku puhkuda, koos temaga lahkus ka klaasipesupumba plussi toide. Diagnoosiks tuli puhuri lüliti lühistunud toitejuhe, mis sai ajutiselt uus veetud aga õigem oleks ikka armatuur maha võtta ja lühis üles otsida. Mingil päeval põles ühe lähitule kaitse läbi. Kaitse sai vahetatud ja pole rohkem probleeme olnud. Ei vaja vist pikemat selgitamist, miks mul tulekustuti alati istme all on.
Bensiinikulu oli esimestel päevadel kenasti 20l sajale. Eks kohapeal käiamist oli palju ja jalg oli ka raske, lumistel teedel on ennast raske tagasi hoida. Üritasin siis vähe rahulikumalt võtta aga kulu ei vähenenud karvavõrdki. Isegi maanteel ei tahtnud 20 liitriga üle 100 km hästi välja vedada. Nüüd peale süütemomendi, tühikäigu ja co reguleerimise olen saanud keskmise kulu umbes 12 peale. Suht öko juba.
Kulu olen mõõtnud siiani kõrva ja silma järgi, ainult odomeetri ja kütusenäidiku järgi. Täpne ei ole aga mingi ettekujutuse saab, ja ega mul täpsemalt polegi teada vaja. Niikuinii joob kõik ära mis paaki kallad, ja ega sõitmatta ei jää niikuinii. Loodame seda kütusekulu vähendada mootorivahetusega. Mootor on enam-vähem valmis, peab veel teisel käigukastil vahekasti kokku tagasi lappama ja siis saab tehnikat vahetama hakata.
Kui ajahambast tingitud riketest mitte lasta tujul langeda, siis sõita on küll lõbus. Kui vaja poodi saia järgi minna, siis on minu auto valik alati Sierra. Jäik vedrustus, vähene müraisolatsioon, nelikvedu ja V6 kohe otsivad põhjusi et jälle sõitma minna. Kaif on kuulata kuidas 25a. vana käigukasti kulunud ülekanded ja laagrid uluvad ning tagurpidikäik lülitub raksuga, tagareduktor kergelt undab, ning mootori klapiklõbin kostub armatuuri alt sisse. Rääkimata veel häältest mis tulevad summutist ja õhufiltrist. Sellist muusikat uuemates autodes reeglina ei kuule.


Bensiinikulu oli esimestel päevadel kenasti 20l sajale. Eks kohapeal käiamist oli palju ja jalg oli ka raske, lumistel teedel on ennast raske tagasi hoida. Üritasin siis vähe rahulikumalt võtta aga kulu ei vähenenud karvavõrdki. Isegi maanteel ei tahtnud 20 liitriga üle 100 km hästi välja vedada. Nüüd peale süütemomendi, tühikäigu ja co reguleerimise olen saanud keskmise kulu umbes 12 peale. Suht öko juba.

Kui ajahambast tingitud riketest mitte lasta tujul langeda, siis sõita on küll lõbus. Kui vaja poodi saia järgi minna, siis on minu auto valik alati Sierra. Jäik vedrustus, vähene müraisolatsioon, nelikvedu ja V6 kohe otsivad põhjusi et jälle sõitma minna. Kaif on kuulata kuidas 25a. vana käigukasti kulunud ülekanded ja laagrid uluvad ning tagurpidikäik lülitub raksuga, tagareduktor kergelt undab, ning mootori klapiklõbin kostub armatuuri alt sisse. Rääkimata veel häältest mis tulevad summutist ja õhufiltrist. Sellist muusikat uuemates autodes reeglina ei kuule.


Re: Sierra XR4i, 4x4
Ilus ja korralik, need pisikesed rikked suht väike tagasilöök, sellise töö puhul mida juba teinud oled. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a