Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Kasutajate pikendused
Vasta
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

auto veel elus! eelminenädal eriti ei sõitnud teed halvad ja sumps ning põhi freesis lund! reede helistasin valda ning tunnipärast oli tee OK!

torm monika ajal sai subwoofer de installitd ja asendatud 2x tõrvapappi rulliga! oma 50 kg kindlast!

Pilt

sai ka eila ostetud 100 eegune mulimeeter! tahaks miskil oel mõõta lambdat aga pole sellist seadeldist varem käes hoidnud! aga arenen.. juba suudan 9V patareist 8,3 v välja meelitada!


Pilt


plaan ka sierra interjööri LEDida, täna tegin proovi kelgul 8) !

Pilt
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas contact »

nii ei panda pigimatti :P et heli summutada.....

jaa küttekulu saab kindlasti paika :) kui ikka korralikult end kinni sõidad, siis ei aita, see papp ega rull - sul pagassis. (kui sa seda just sealt rullist lahti arutama ei hakka ja ratta alla ei pane
"mees" rehv on see, mis peab! mitte papp pagassis ;)
€-contact
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas tamar »

Ega ikka on kasu küll. Ise iga talv olen vandunud, nii Sierra kui Scorpioga, et tagaveoline on. Kui pagassis raskust pole siis ei aita ülihea rehv ka midagi (enamus naelu alles, mustrit 7-8mm vähemalt). Tagaots liiga kerge ja ei taha eriti üldse liikuda. Kinni jääd ajuvabadesse kohtadesse ning rattad lihtsalt veavad tühja. Kergelt tõusult sõidu alustamine samamoodi. Lihtsalt rattad käivad tühja. Samas näiteks 3 inimest tagaistmel sõita väga hea. Pidamine väga hea.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas contact »

siin võikski vaidlema jääda ... kuid ma ei näe selles vaidluses mingit oma poolset kasu saamist seega jätan asja sinna paiaka... ega sa ka sellest kasu saa!

all järgnev pole vaidlemisks kirjutatud!

lumes(pudruks sõidetud ja tükkis lumes) ei aita 7-8 mm ja nael tõesti. olgu see rehv või 10minutit vana.
ja siin ei aita ka su liivakotike pagassis... istud kõhuga lumes ja ongi kogu pidu. nael mõeldud rohkem nagu jää jaoks... on nagu kõrvu jäänud


ma ise vahest kirun küll, et kehv rehv ei pea. aga, mis seal imestada (kolmas talv) ja rehv on oma pidamis omaduste kohalt normidest madalamaks nihkunud. see mu oma viga, et ma siukse rehviga suusatan.
aga nii palju võin öelda, et kui tee on puhtaks lükatud ja sõiduvõted on korrektsed, siis pole probleemi... isegi mäest saab üles, ilma et mul seal taga 200kg ulmelist materjali oleks... tina lusikad, malmvannid jne.... mul pole isegi lumelabidat ega varuratast lisa raskuseks. ainukesed raskemad asjad on: esmaabi, tulekustuti, aku krokod, veoköis... mõni mutrivõti ja tõkisklotsid.

Kui lumi muutub autoga talumatuks, tuleb osta mootorsaan ja elu läheb edasi!

nii palju oleks siis veel öelda taht!
tagavedu on ju super hea asi mina küll ei kiru, see asja just huvitavamaks teebki!



ja kõige otsa on saan veel automaat... üks hea asi on: paned käigu sisse ja lähed välja lükkama, kui üksi autos oled :D

kui midagi läheb valesti või saate millegagi pihta või jääte kinni, siis süüdistage seda meest, kes leiutas gravitatsiooni!
€-contact
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

eijah no kilod taga peaks loogika kohaselt juba kasuks olema.. kinni pole ka eriti veel jäänud!

töökaaslane väitis et lambdal 2 ühtevärvi juhet ja need peavad andma ühest otsat teise voolu! seadistasin testri vastavale funktsioonile ja asi toimis! kui poleks siis lambda pekkis!

uurisin, et mu lambdal on 4 juhet 2 valget 1 helehall ja 1 tumehall.. või tundus nii taskulambi valgusel!


http://fia.site40.net/nk/cad/test.jpg

lambda voltage 0,37v
! lambda voltage 0.84v

ma ei tea milline neist on õige aga vaadates juhtmeid on täke tumehalil juhtmel (ni et kui lambda töösoe asetan testri musta otsa mootori või aku - kylge ja punase sinna tumehalli ja siis vaatan mis näitab ning eelnevalt testrlil keeran 20 v..?)
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

väike LEDing

laes 6ne led riba taga sama, ees raadioall 2 sinist 2 punast!

Pilt
Pilt
Pilt

uurisin testriga lambdat tumedamast juhtmest peksis 0. midagi kuni 0.7 v! paraku ei tea kas hea või halb ....

auto ikka rämedalt madal, pole keskonsooli sees ja sõites summuti lohiseb mööda valli ja käigukangi juurest tõuseb auru! ei soovita 14 tollist jura alla topida!
Pilt
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas Tarmo »

14" jura võib olla oluliselt suurema läbimõõduga kui 15", oluline ei ole velje läbimõõt siinkohal, ja pealegi on pidamine parem talvel kui on profiili rohkem
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

mina ei usu et 165/75/R14 saab olla suurem kui 165/75/R15 ja nii jääb!


mul ka probleem, ostsin gaasitrossi poes kinnitati et kõik sobib aga see jura nii lühike!?

Pilt

ja mix seal veel vedru on.. ja kuidas vava eeemaldada ikka pedaali kyljest?
uustross ulatub vaevu mootori taha....
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
Miku
Klubi liige
Postitusi: 1261
Liitunud: 01 Mai 2007, 06:18
Asukoht: Võru - Elva

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas Miku »

pikkuse järgi ütleks et tegu 2.0 ohc trossiga.. to oli suht lühike :D
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas PriiMarko »

See peaks olema OHC oma ja kui ma ei eksi siis ka karpa mootorile.
Viimati muutis PriiMarko, 05 Jaan 2011, 18:45, muudetud 1 kord kokku.
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

seda ma arvasin :( 115 eeku tundus nati odav ka, äkki täna või homme lähen vahetan ringi!
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas Teet01 »

Lamda testimisest koduste vahenditega...
Ideaalne oleks, kui saaks lambda signaali mõõta ossiga, aga igalühel seda tavaliselt kodus ei ole. Aga multimeetriga saab enamvähem ära vaadata, kas lambda ültse toimetab, või on prügikastikraam. Anduri juhtmete arv sõltub sellest, kui palju on juurde pandud soojenduselemente. Signaali loeb aju ainult ühest juhtmest. Testimiseks keera oma multimeetri ketas vahemikku kuni 2000mV alalisvoolupinget. Miinus polaarsusjuhe pane kuhugi massi(aku- või kere) ja + polaarsus juhe pane lambda signaali juhtme peale. Töösooja lambda signaali juhtmesse peaks tühikäigul jõudma pulsseeriva väärtusega pinge. Sõltuvalt konkreetsest andurist on see 100-800mV. See pinge peaks koguaeg edasi-tagasi kõikuma. Kui ei kõigu, siis on lambda andur tuksis. Kui andur on tuksis, siis aju lülitab ennast rikke korral open loop režhiimile. Põhimõtteliselt toimub sama ka siis, kui mootor ja lambda on veel külmad. Sellisel juhul võib lambda signaali juhtmes olla fikseritud pingeväärtus, ca 450mV. Lamda anduri testimiseks soovitaksin pigem kasutada analoog testrit, sest digitaalne on liiga aeglane. Aga põhimõtteliselt saab ka mingeid numbrite vilkumisi näha digitaaltestriga.
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas FLAMEWAR »

ma tegin seda juba nädala eest, muidugi proovisin 20 v ga ja tulemus kõikus o-1 v vahel! täna käisin truumu diagnostikast läbi ja seal arvati et se OK!
lisaks kaks valget juhet on omavahel ühenduses ja niiet küttekeha toimib..
mingiaeg plaanis teha ka uus topic mu valgeks tõmbunud küünla kohta ja suitseva summut ja kaduva tosooli kardetava õudusloo kohta..



täna viisin gaasitrossi poodi tagasi, sain vastu vaid raha sest arvuti miskit muud tarka välja ei pakunud.. kuna teepeale jäi järve selveri kõrval asuv romula siis sealt sain mitme eri soolika vahelt valida sobivaima! jama selles, kuna polnud kindel kas see on see aga otsad paistsid samad.. jura ka selles, et toll soolikal oli andur üljes ja küsiti 100 eeku õnnex oli mõistev müüa ja sain 5 euroga!!!! õhta jebisin külge ja sobis ideaalselt! kuigi 25 cm pikkem tross..
millex ja millest selline andur?

Pilt


ja äkki keegi lugenud või kuulnud sellisest jamast, et mul puldiga ukselukk- kui kinni vajutan siis piiks ja uksed lukus 2-3 sekundi pärast teeb veel 3 piiksu(mis pole normaalne)
ja kuskil suvaliselt umbes poole tunni jooksul pistab lambist hüürgama.. olen viimased 3 päeva uksed lahti hoidnud :(
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas Visible »

Selle signa probleem võib olla see, et kolmandas tsoonis (kolm piiksu) on mingi probleem, läheb häiresse ja hakkab karjuma. Endal oli sama probleem kui signa peale panin, kapoti lüliti koht sai natukene vale välja vaadatud ja ei vajutanud piisavalt kinni. Valve alla pannes alati tegi 2 piiksu ja siis kuskil poole tunniste vahedega karjus öö läbi. :)
See piiksude arv ja tsoonide värk muidugi minu teooria. Minu signal on asi nii ja sellest järeldan, 100% ei saa väita, et teistel asi nii on.

Ja gaasitrossi küljes olevate juhtmete kohta :

http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=2&t=7491" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra 85kw 92 2.0 DOHC - FLAMEWAR

Postitus Postitas Tarmo »

FLAMEWAR kirjutas:...auto ikka rämedalt madal ... ei soovita 14 tollist jura alla topida!
Tarmo kirjutas:14" jura võib olla oluliselt suurema läbimõõduga kui 15", oluline ei ole velje läbimõõt siinkohal, ja pealegi on pidamine parem talvel kui on profiili rohkem
FLAMEWAR kirjutas:mina ei usu et 165/75/R14 saab olla suurem kui 165/75/R15 ja nii jääb...
ennem ei olnud muid numbreid kui ainult velje tollid. jättes su hilisema punkti hetkeks märkimata, siis teen puust ja punaselt sulle ette:
näiteks 225/80 r14 rehv on 71,56 cm kõrge ja 155/80 r15 on 62,9 cm kõrge, seega 14" rehv teeb auto antud juhul 4,33 cm kõrgemaks, ehk rehvid kõrvuti pannes on 14" rehv 8,66 cm kõrgem
sierra tehase rehvi kõrgus on 59,61 cm mis on veel madalam kui su välja toodud 14" rehvi kõrgus sinu toodud 15" rehvi kõrgus on 3,24cm kõrgem seega tõstab autot 1,62 cm, pannes tutikad vedrud saavutad tõenäoliselt rohkem.
muide see lisa raskus sul pagasnikus vajutas auto tõenäoliselt rohkem madalamaks kui nende rehvidega võidad
Vasta