Sierra XR4i, 24V, RWD

Kasutajate pikendused
Vasta
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas erx »

Kui keskele kemppi differ teha, siis võib ükskõik kumma kardaani ära võtta. Ma olen escortiga kõik 3 veoskeemi ära proovinud. :mrgreen:
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

sepik kirjutas:Sellele,et punnsilma cossul kere ennem ära lõppeb kui mootor vaidlen ma vastu.
Huvitav kui kiiresti se pill meie rajal liigub(rapla pärnu)Lukkus difriga mitte väga kiiresti ma arvan.
Aga kui kuskil sõitmas näen seda Sierrat siis võtam mütsi maha ja kummardan.
Eks ma tegin jah sellise pisut kallutatud üldistuse, mul omal lihtsalt punnsilmaga selline kurb kogemus, et mädanes teine kätte ära, aga noh ta oli ka uuena eestist ostetud ja terve elu siin soolaseid teid sõitnud. Eks need mootorid saavad kah vahel surma jah.

Rajal sõitmise kohta ei oska midagi arvata, omanik eriti sõita ei oska, samuti puudub põhjalikum kogemus Sierradega. :)

Kui ma näen mõnd meest, müts käes kummardamas, siis tean et see oli kasutaja Sepik ning kummardan vastu. :lol:
Pilt
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

erx kirjutas:Kui keskele kemppi differ teha, siis võib ükskõik kumma kardaani ära võtta. Ma olen escortiga kõik 3 veoskeemi ära proovinud. :mrgreen:

Nii, ja mis siis sõltumatute uuringute tulemusel selgus? Milline veoskeem mootorispordi aspektis kõige kiiremini rajal edasi viib?
Pilt
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas erx »

Tagaveoga oli päris fun, eriti escorti puhul, aga ei saa ju kehvema pidamisega pinnal hoogu üles. Esivedu on Escorti puhul tavaline nähtus, aga sai nii ka ära proovitud. Ainus põhjus miks ma selle auto ostsin, on nelivedu.
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas Tanel »

Ja seda ei võinud te mulle kohe öeldA? :mrgreen:
esiveoline sierra oleks olnud mida vaadata vist :lol: :lol:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas waher »

Tanel kirjutas:Ja seda ei võinud te mulle kohe öeldA? :mrgreen:
esiveoline sierra oleks olnud mida vaadata vist :lol: :lol:
mis seal vaadata?sul meeldib ema või õde paljalt dušši all vaadata?no vot,sama väärakas tunne võib olla.
et OT ei kisuks siis ole pai ja ütle kui keeruline on 152kw-sele manual kast panna,hetkel autom,võid ps läkitada,kui viitsimist on.
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

waher kirjutas:
Tanel kirjutas:Ja seda ei võinud te mulle kohe öeldA? :mrgreen:
esiveoline sierra oleks olnud mida vaadata vist :lol:
mis seal vaadata?sul meeldib ema või õde paljalt dušši all vaadata?no vot,sama väärakas tunne võib olla.
et OT ei kisuks siis ole pai ja ütle kui keeruline on 152kw-sele manual kast panna,hetkel autom,võid ps läkitada,kui viitsimist on.

Ega käigukasti vahetuses iseenesest midagi keerulist ju ei ole. Võtad aga vana kasti maha, eemaldad hooratta ja paigaldad väntvõlli otsalaagri(vajalik manuaalkasti puhul). Siis manuaali hooratas ja sidur otsa ning manuaalkast külge. Pedaalidega tuleb midagi kompunnida, sest manuaalkastiga punnidel on hüdrosidur aga v6 manuaalkastidel on trossiga sidur. Võib-olla sobiks 92-94 scorpio pedaalid kuna neil on minu teada pidurite vaakumvõimendi ja trossiga sidur. Seejärel jääb üle vaid juhtmemajandust kärpida. Käigukasti juhtmetest pead alles jätma kiiruse anduri ja käigukangi asendi anduri. Viimane peab olema asendis "1". Väidetavalt pidid nurruma nagu kass. :roll:
Pilt
oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas oliver85 »

Kuidas sa passi 4x4 said kui sul seal see on sees :)
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Ära uuri elu. :lol: Nutikas küsimus tegelikult.

Selle nelikveoga oli selline lahe lugu et vanas teh. passis ei olnud veotelgede lahtrisse midagi märgitud. Kui läksin arki omanikuvahetust vormistama, siis juhtisin ametniku tähelepanu sellele et veotelgede arvu lahter on tühi ja kuna tegemist on nelikveolise sõidukiga, siis võiks ju seal kirjas olla et vedavaid telgi on 2. Taat klõbistas vähe arvutit ja noogutas pead, et on tõesti ka nelikveduseid sierrasid olemas. Oligi korras.

Minult on mitmed sierrat nähes küsinud, et "oo XR4, see on nelikvedune ikka jah?" Millegipärast on levinud arvamus et need autod on 4x4. Kui ülevaatusel käisin, siis seal ka sell küsis piduristendi sõites, et kas on 4x4 jah? Ju siis peab olema. :)

Fordiga on üldse igasugu nalja saanud.
Paar korda on nooremate inimestega selline koomiline situatsioon tekkinud, et on öeldud "lahe cosworth sierra".

Üks tüüp vaatas sisu, kiitis istmeid ja siis küsis et kas ma mingit normaalsemat armatuuri ei hakka aretama. Kui ma vastasin et tahaks nagu visuaalselt originaali sarnasena hoida siis jäi mõttesse ja siis küsis et kas see tagatiib on ka siis originaal või?

Nii et vanemad hakkavad juba unustama ja nooremad pole sellisest künast kuulnudki.
Pilt
Fzigen
kasutaja
Postitusi: 90
Liitunud: 16 Juun 2009, 00:20

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas Fzigen »

Kellele küna, kellele porsche, kui kõrvuti oleks evo või subaruga, ma ennem ilastaks xr4 kui neid.
Muidu uus mootor töötab praegu ilma tagasilöökideta?
nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas oliver85 »

Mul selle 4x4 igavene nöök. ARK keeldub seda passi panemast. :cry:
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas Tanel »

oliver85 kirjutas:Mul selle 4x4 igavene nöök. ARK keeldub seda passi panemast. :cry:
Pärnu ark on üks suur idiootsus,mine kuskile teise arki ja saad ilusi arvele.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Fzigen kirjutas:Kellele küna, kellele porsche, kui kõrvuti oleks evo või subaruga, ma ennem ilastaks xr4 kui neid.
Muidu uus mootor töötab praegu ilma tagasilöökideta?
Jah, mootoriga muresid ei ole aga bensiinipump hakkab vist otsa lõppema, üle 2000 pöörde kaob jõud ära ja hakkab vahele jätma. Üritasin mingi kellaga ka kütuserõhku mõõta ja üle 2 bar ei tulnud ühestki asendist. Tundub natuke vähevõitu. Nüüd olen paar päeva toas soojas istunud ja ootan uut motivatsioonilainet, mis mind külma garaazi kutsuks.
Pilt
Fzigen
kasutaja
Postitusi: 90
Liitunud: 16 Juun 2009, 00:20

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas Fzigen »

See ilm jah ei taha soosida, aga no kaks kuud veel ja siis peaks juba uputuslaine tulema. Surve peaks peaks benapumbal
olema mingi 5-6? Ma võtan seda enda auto seisukohalt. Muidu kas mitte sama hinna väärtuses kui originaal pump ei ole
boschi 044 kõrgsurvepump. See peaks päris pikalt vastu ka pidama!
nissan micra sport 1.2 16v
ford sierra 2.0 sohc
audi coupe quattro 2.3 20v
audi 80 avant 2.3 10v
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, 4x4

Postitus Postitas sõdurpoiss »

5-6 bar on mehaanilisel pritsel. Cossul peaks olema pumbast 2.75-3 bar. Kui rõhuregulaatoril vaakumvoolik küljes, siis peaks tühikäigul hoidma 2,15-2,5. Proovisin tühikäigul vaakumvoolikut lahti ühendada ja rõhk ei tõusnud. Põhimõtteliselt on nüüd kaks varianti, kas pump üle 2 ei löö, või on regulaator nahkas ja laseb koguaeg rõhu tagasivoolu. Seda saan teada siis kui ühendan survetoru muust süsteemist lahti ja ühendan kella sinna otsa, siis näeb pumba rõhku 0 tootlikkuse juures.
Boschi pump jääb ära, kuna mul on paagisisene pump. :)
Pilt
Vasta