K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
Küsimus, siis selline, et kas 2.0i-l on jagaja ja süütepool teistsugused kui iS-il?
Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
tavalise ja iS-i vahe peaks olema ainult EGR. Ehk siis süütepool ja jagaja peaks olema samad. Parandage kui eksin.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
Kas mitte IS´i mootoril on ainukesena selline jagaja kus kommutaator istub jagaja jala küljes.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
2,9 pidi kah olema, pole veel kontrollinud
Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool
Süütepoolist on küll ükskõik, nagu elu on näidanud siis kõlbab ka 1.1 Kenti süütepool aastast 1971. Mis on ka täiesti loogiline, arvestades tema sise-elu ülimat optimeeritust kindlale mudelile, margile ja aastakäigule 
Jagaja puhul on oluline see, et kõik komponendid oleks olemas ja jalg sobib füüsiliselt auku, mitte see, mis tähed tagaluugi peal kirjas on. Ehk siis sa saad soovi korral tööle ka komplekti "väikse" jagajaga "suure" asemel. Neid "suuri" on ikka teistele ka paigaldatud, nagu Fordi puhul kombeks, OHC Scorpiodele näiteks.

Jagaja puhul on oluline see, et kõik komponendid oleks olemas ja jalg sobib füüsiliselt auku, mitte see, mis tähed tagaluugi peal kirjas on. Ehk siis sa saad soovi korral tööle ka komplekti "väikse" jagajaga "suure" asemel. Neid "suuri" on ikka teistele ka paigaldatud, nagu Fordi puhul kombeks, OHC Scorpiodele näiteks.