K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Kapotialused jutud
Vasta
temps
kasutaja
Postitusi: 104
Liitunud: 30 Nov 2007, 02:12
Asukoht: Tallinn

K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Postitus Postitas temps »

Küsimus, siis selline, et kas 2.0i-l on jagaja ja süütepool teistsugused kui iS-il?
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Postitus Postitas kaups »

tavalise ja iS-i vahe peaks olema ainult EGR. Ehk siis süütepool ja jagaja peaks olema samad. Parandage kui eksin.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Postitus Postitas Sigmar »

Kas mitte IS´i mootoril on ainukesena selline jagaja kus kommutaator istub jagaja jala küljes.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Postitus Postitas Tarmo »

2,9 pidi kah olema, pole veel kontrollinud
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: K: 2.0iS ja 2.0i jagaja ja süütepool

Postitus Postitas Jesper »

Süütepoolist on küll ükskõik, nagu elu on näidanud siis kõlbab ka 1.1 Kenti süütepool aastast 1971. Mis on ka täiesti loogiline, arvestades tema sise-elu ülimat optimeeritust kindlale mudelile, margile ja aastakäigule :lol:

Jagaja puhul on oluline see, et kõik komponendid oleks olemas ja jalg sobib füüsiliselt auku, mitte see, mis tähed tagaluugi peal kirjas on. Ehk siis sa saad soovi korral tööle ka komplekti "väikse" jagajaga "suure" asemel. Neid "suuri" on ikka teistele ka paigaldatud, nagu Fordi puhul kombeks, OHC Scorpiodele näiteks.
Vasta