K: Plokikaan!
K: Plokikaan!
Tervist! Küsimus siis selline ,et kui palju võib plokikaanest maha võtta 2.0dochil kui teab keegi?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Plokikaan!
mis kütusega sõita tahad?
Re: K: Plokikaan!
No palju siis 95-ga sõites ja 98-ga?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Plokikaan!
95'ga palju ei saa ja 98 saab natuke
probleemiks on originaal surve aste mis juba 10,3
probleemiks on originaal surve aste mis juba 10,3
Re: K: Plokikaan!
Siis mingi 0,1 või 0,2 umbes jah?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Plokikaan!
otsisin natuke
Not sure of the distortion limits but I know you can't skim the head. It's got nothing to do with the compression ratio though. It's because the head face is surface hardened somehow. When you skim it, the metal becomes too soft and will quit in a very short time. I have heard of skimmed heads giving up the ghost after a couple of thousand miles.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Plokikaan!
aga vaata, äkki saad 2,3 vända panna, siis peaks saama nii surveastme ülesse, kui ka töömahtu juurde, kuid peab vaatama kui kõrgele kolvid siis tulevad kuna 2,3 stroke on 90mm ja 2,0 on 86mm
Re: K: Plokikaan!
See karastamise jutt on küll valus BS. Mingi 0,1mm lihvi on mõõtmisviga/rutiinne taastusremont, mitte maha võtmine. Seda isegi ei märka.
Üle selle on "tuuningu eesmärgil" jällegi pointless, sealt mootorist nagunii jõudu ei tule ja kunagi ta normaalselt käima ei hakka, mõttetu on raha raisata.
Üle selle on "tuuningu eesmärgil" jällegi pointless, sealt mootorist nagunii jõudu ei tule ja kunagi ta normaalselt käima ei hakka, mõttetu on raha raisata.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Plokikaan!
jah jesper ma saan aru et sierra ja mondeo ning nende tehnika on valus -tsenseeritud- kaasa arvatud muidgi nende omanikud, kuid äkki viitsid siiski selgitada mõistet et normaalselt käima, mitu % peab olema kw kasv ja kui palju rulli selleks võib kasutada, ning kui palju peab ise tööd ära tegemaja kui palju võib sisse osta.Jesper kirjutas:See karastamise jutt on küll valus BS. Mingi 0,1mm lihvi on mõõtmisviga/rutiinne taastusremont, mitte maha võtmine. Seda isegi ei märka.
Üle selle on "tuuningu eesmärgil" jällegi pointless, sealt mootorist nagunii jõudu ei tule ja kunagi ta normaalselt käima ei hakka, mõttetu on raha raisata.
Re: K: Plokikaan!

Re: K: Plokikaan!
Mondeo tehnika on väga ok, kuna seal on vaese mehe Cosworth e 2L Zetec vahel ja käigukastiks MTX-75.
10k eest saab sinna sisse sepistatud kepsud,kolvid ja siis kannatab ilusasti 3-400 jõudu.
10k eest saab sinna sisse sepistatud kepsud,kolvid ja siis kannatab ilusasti 3-400 jõudu.
Sierra Is
Re: K: Plokikaan!
Sierrale annab kaane lihvimine päris palju juurde,enda nelikul oli max maha lastud ja jõudu oli ikka loomamoodi 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: K: Plokikaan!
Fordi mootoritest kahjuks ei tea aga volkari mootorite kohta räägitakse, et kui tahad üle 250 Kw siis pead sisu juba hakkama vahetama.(Jutt siis 1.8 bents mootorist) Sa võid panna sinna sepis keps/kolb kuid kui juhtimine ikkagi vale siis ei aita ka need..