Mis sellest paremat loodad saada?PriiMarko kirjutas:....
Kütusekulu suuremaks ja ikkagi ei lähe edasi nagu tahaks

Aga edu ehitamisel,nalja peab ju saama

Mis sellest paremat loodad saada?PriiMarko kirjutas:....
Kust sellised umbkaudsed "faktid", 24v suudab sul rohkemat kui enamus fordi mootorid(pidades silmas sierrasid,scorpasid)2,5 teeb sul iga asendiga 2,9 scorpale ära,bemaril on ikka iga käiguga tõmme taga,küttekulu on kindlasti ka igatahes alla kui su V6,ära tee teiste tegemisi alla.Minumeelest kui saad asja korralikult tööle ja toimetama siis sierra kergel kerel funni küll ja veel...thumbs up!Tanel kirjutas:Mis sellest paremat loodad saada?PriiMarko kirjutas:....
Kütusekulu suuremaks ja ikkagi ei lähe edasi nagu tahaks![]()
Aga edu ehitamisel,nalja peab ju saama
23.aprill lennukal,siis saad nähaTanel kirjutas: selles ei vaidle vastu,et see 141kw võib seda kere paremini liigutada kui dohc 88kw aga et ta 2,9 kiirem,parem ja ökom oleks,seda ma tahaks kohe hirmsasti näha.
Kaugus on juba paras, lihtsalt radikat peab ettepoole tooma. Aga räägime sellest juba täpsemalt projektide alloliver85 kirjutas:marko sul mootor liiga ees mul tundub
Kui maksimaalne võimsus, või ökonoomsus ei ole prioriteediks, siis lihtsalt mugavaks kulgemiseks olid fordi v6 ka üsna head. Tehnilistelt lahendustel olid nad jah päris kiviaegsed, aga samuti lihtsad, odavad ja töökindlad. Mis nendega sõitmise äärmiselt meeldivaks tegi oli nende väga ühtlane momendijaotus pöörete ulatuses. Kuigi paberil kilovatte kasinasti, oli vajalik liikumapanev jõud ehk pöördemoment juba madalatel pööretel saada. Lisaks veel meeldivalt vibratsioonivaba käik. Igapäevaseks liikumiseks väga mõnus. Kunagi sai sellise malmmootoriga scorpaga aastaid sõidetud ja nüüd sierraga tuli ikka mõnus nostalgia peale kui vanale 2,8 mootorile elu sisse puhusin.AlarT kirjutas: Sierra 2,0 karpa 77kw oli muidugi hea mootor, odav, töökindel lihtne jne, see täitis oma eesmärki hästi.