Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Kasutajate pikendused
Suletud
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas XcosworthX »

Tarmo kirjutas:kõike annab ju mõõta
ja 42 - 5mm ei ole mitte surmavam laagrile kui 37. see kas sul on flants või ei ole, ei loe laagrile mitte midagi, loeb mis tulem on koos veljega
ET ei mõjuta laagri eluiga,aga velje suurus ja flantsid mõjutavad kohe kindlasti 8)
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas XcosworthX »

oliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoole
kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsad :wink: se nii minimaalne mis ta mõjutada võib 8)
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Silver »

Oliver räägib õiget juttu ikka, sierradel ongi nii, et madala tsenseeritud on rattad lääpas.
Ja ET mõjutab ikka laagri eluiga. Kui sa paned mingi flantsi, siis mis offsetiga juhtub? :D
Sellele ühele rattale tuleks ikka mingi flants panna. Pitidelt on näha, et vasak ratas on rohkem koopas kui parem. Muidu näeb auto ikka üli hea välja. (Y)
Long live 88kw!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo »

xcosworthx loogiline mõtlemine on tänaseks lihtsalt kinni jooksnud, või mõtleb hoopis üle
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas XcosworthX »

Tarmo kirjutas:xcosworthx loogiline mõtlemine on tänaseks lihtsalt kinni jooksnud, või mõtleb hoopis üle
mine õpi autoremonti ja autosid natuke paremini tundma siis tule siin ajama........
su mõtetust targutamisest on villand saanud
ära hakka siin teemat täis pasandama ..........................
8)
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas XcosworthX »

ma arvan,et võiks selle s... jutu ära kustutada :lol: :lol:
ei taha teise teemat ära rikkuda on mis ta on aga ilus sierra :mrgreen:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo »

ma ei saa aru millest sa aru ei saa, eriti kui oled nii kõva lukksepp nagu sa just väitsid
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas rinu »

Kui flantsi kasutada siis laagrile mõjuv jõud suureneb, sest velg mõjutab laagrit kaugemalt ehk suurema jõuõlaga.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo »

jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väidan nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
ET 0 asub velje tsentris, ET37 siis on velg 37mm sees pool, kui ET42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm ET'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm ET. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas oliver85 »

XcosworthX kirjutas:
oliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoole
kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsad :wink: se nii minimaalne mis ta mõjutada võib 8)

Ära tee endale häbi ja mõtle enne kui kirjutad natuke.



Muidu sierra on madalana täitsa ilus 8) tagakalded paika ja saab sõita ka
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas rinu »

Tarmo kirjutas:jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väid nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
et 0 asub velje tsentris, et37 siis on velg 37mm sees pool, kui et42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm et'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm et. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
XcosworthX väitis konkreetselt, et velje tehasepoolne ET ei mõjuta laagri kulumist. Kui ET flantsiga muuta siis see mõjub laagritele halvasti, ehk 37-0 ei ole sama kui 42-5, minu eelnevalt toodud põhjusel. Kui soovid võin üles joonistada.
Kui me räägime saavutatavast ET-st või sellest kuidas velg välja paistab siis loomulikult 37-0 on sama kui 42-5, selle vastu ei ole keegi kunagi vaielnud.
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas XcosworthX »

oliver85 kirjutas:
XcosworthX kirjutas:
oliver85 kirjutas:lääpas rattad, sest auto madalam. pole õõtsadel häda midagi, lihtsalt madaldus keerab ülemise ääre sierral sissepoole
kui taga õõtsad oleksid risti auto suhtes siis jah mõjutavad vedrud,aga sierral on pikki keret õõtsad :wink: se nii minimaalne mis ta mõjutada võib 8)

Ära tee endale häbi ja mõtle enne kui kirjutad natuke.



Muidu sierra on madalana täitsa ilus 8) tagakalded paika ja saab sõita ka
ära kujuta endale ette
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo »

rinu kirjutas:
Tarmo kirjutas:jah, kõik on õige rinu, kuid me ei räägi sellest, me räägime sellest et mina väid nagu oleks 37-0 sama kui 42-5, kuid xcosworthx raiub vastu et tema on lukksepp ja mina ei tea midagi
et 0 asub velje tsentris, et37 siis on velg 37mm sees pool, kui et42 siis 42mm seespool, et nüüd rattaid saada võrdse et peale, lisame sellele 42mm et'ga veljele 5mm flantsi ja saame tulemuseks 37mm et. kas oled nüüd nõus xcoswortx või raiud ikka vastu, ometi ju puust ja punaselt
XcosworthX väitis konkreetselt, et velje tehasepoolne ET ei mõjuta laagri kulumist. Kui ET flantsiga muuta siis see mõjub laagritele halvasti, ehk 37-0 ei ole sama kui 42-5, minu eelnevalt toodud põhjusel. Kui soovid võin üles joonistada.
Kui me räägime saavutatavast ET-st või sellest kuidas velg välja paistab siis loomulikult 37-0 on sama kui 42-5, selle vastu ei ole keegi kunagi vaielnud.
velje tehasepoolne et muutmine flantsiga ei mõjuta midagi, mõjutab auto tehasepoolt ettenähtud et muutmine, ma oleks väga tänulik kui sa joonistaksid mulle kuidas nüüd et 37 ja et42 +5mm flants hakkavad laagrit erinevalt mõjutama
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas rinu »

Aga palun, Tarmo.
Pilt

Must raam peaks kujutama velje ümbrist.
Hall ala peaks kujutama osa veljest.
Helesinised on laagrid.
Roheline on flants.
Tumesinine kolmnurk näitab seda kui kaugel on velg rattalaagrist ja kuna rattalaager on auto kere suhtes fikseeritud positsioonil siis näitab see ka kui "koopas" velg on. Nagu näha siis tumesinised kolmnurgad on sama suured.
Oranž kolmnurk näitab ligikaudu rattamutri kaugust rattalaagrist. Need kolmnurgad ei tulnud sama suured. Seega võib järeldada, et parempoolsel joonisel kujutatud seadistusega mõjub rattalaagrile velje poolt suurem jõud kui vasakpoolsel.


Ma ei ole lukksepp, ma ei ole mingi veljeteadlane, ma ei ole seda asja kuskil õppinud ega selle kohta uurinud. See on lihtsalt minu nägemus asjast loogiliste järelduste teel.


Velgede müüja võiks ju ühe velje välja vahetada kui on kogemata vales mõõdus müüdud. Samas ma ka tean, et siin riigis on kõik õigused kaupmehel, tarbija tehku mis tahab. Põhimõtteliselt ju velg toimib, sõita saab, järelikult pole kaupmees seaduse ees eksinud, sellist põhimõtet selgitas mulle tarbijakaitseamet. Lollakad seadused...
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC RS 91a. vookas

Postitus Postitas Tarmo »

esiteks on veljed väljapoolt ehk hall ala ühesugune, teiseks on see pind mis läheb vastu piduriketast oluliselt suurem kui laager, kolmandaks on ka flants sama suur kui kontakt pind, neljandal on et42 veljel lihtsalt see kontakt pind õhem mida kompenseerid siis flantsiga, viiendaks ei muuda siis lõpptulemuses 5mm flantsi olemasolu võrreldes veljega mis juba on 37 mitte kui midagi
Pilt
Suletud