Aga palun, Tarmo.
Must raam peaks kujutama velje ümbrist.
Hall ala peaks kujutama osa veljest.
Helesinised on laagrid.
Roheline on flants.
Tumesinine kolmnurk näitab seda kui kaugel on velg rattalaagrist ja kuna rattalaager on auto kere suhtes fikseeritud positsioonil siis näitab see ka kui "koopas" velg on. Nagu näha siis tumesinised kolmnurgad on sama suured.
Oranž kolmnurk näitab ligikaudu rattamutri kaugust rattalaagrist. Need kolmnurgad ei tulnud sama suured. Seega võib järeldada, et parempoolsel joonisel kujutatud seadistusega mõjub rattalaagrile velje poolt suurem jõud kui vasakpoolsel.
Ma ei ole lukksepp, ma ei ole mingi veljeteadlane, ma ei ole seda asja kuskil õppinud ega selle kohta uurinud. See on lihtsalt minu nägemus asjast loogiliste järelduste teel.
Velgede müüja võiks ju ühe velje välja vahetada kui on kogemata vales mõõdus müüdud. Samas ma ka tean, et siin riigis on kõik õigused kaupmehel, tarbija tehku mis tahab. Põhimõtteliselt ju velg toimib, sõita saab, järelikult pole kaupmees seaduse ees eksinud, sellist põhimõtet selgitas mulle tarbijakaitseamet. Lollakad seadused...