2,0 karpa 74kw mootori tuunimine

Kapotialused jutud
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

2,0 karpa 74kw mootori tuunimine

Postitus Postitas motohead »

kuidas saaks arendada sierra mootorit 2,0 karpa 74kw
auto all ma sündisin ja suren ka;)
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar »

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

pritsega on turbotamist lihtsam teha kui karpaga. ma ei tea kas sul on võimalik oma autole mõnda pritse kaant sobitada, kuid kui ei ole siis osta ntx pritsega mootor asemele. tjuunimiseks on ohc sobivam ja nagu ma aru olen saanud siis efi pritse on hea algajale.
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

ei noo mootor on hea kap remont tehtud ja puha ise käin tihemetsas koolis õpin autondust ja tahan siin hakata oma sierrat tegema aga soovitusi on vähe mida teha ja kuidas :roll:
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

no turbosi karpale on kaks varjanti, turbo mis on enne karpat ja turbo mis on peale karpat :shock: võtan täna tööjuurest turbo raamtau kaasa siis äkki leian sealt midagi kui konkreetselt küsid :wink:
Viimati muutis Tarmo, 20 Veebr 2007, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

tahaks ikka enne karpat panna turbo see veits lihtsam viis :)
aga äkki oskate soovitada kust sellist turbot saada ja millised ültse sobivad
ei taha just mingit viimast raketti teha lihtsalt oma huvides tuunida veits ja siis maha ära müüa kobeda summa eest 8)
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

enne karpat peaks kõik turbod sobima, peale karpat on see et kütus kuumas turbos võib nalja teha. ehk mul on esmaspäeval meeles turboraamat töölt kaasa võtta siis vaatan täpsemalt
Viimati muutis Tarmo, 19 Veebr 2007, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas kolleeg »

j2tkan teemat, milleks panna turbot, kui panna kaks korralikku karpat. Nendega toidab tugevalt yle 100 kw, kui korralikult plokikaan ja muu sinna juurde kuuluv teha. Alati ei ole m6tet seda turbot panna. Inimesed v6iks sellest aru saada. L2bi karpa turbotamisega tekib probleem, kuidas tyhik2iku paika saada, ja kui see paigas, j22b turbo rakendamisel segu lahjaks. KAhe karpaga saab lihtsamalt sama j6u k2tte ja teravus hoopis teine. Muidugi see eeldab head nukka, h2id kolve jne. Nii lihtsalt see ei k2i, et paneme peale. :shock:
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann »

ja kui läheb karpaga tegemiseks, siis võin kokku viia oma töökaaslase ja hea tuttavaga, kes teeb sportnukke, torukollesid, aretab karpasid peale jne.

uuri ladaklubi foorumist, ta kasutaja on Dr.Tuha.
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

äkki räägiksite millised karpad sinna istuksid mul muidu plaan küll kuidas kaks karpat külge panna aga nädalavahetusel vaatan täpselt kas see lahendus sobib ültse
auto all ma sündisin ja suren ka;)
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

räägi lähemalt kuidas karpad külge kruttida kavatsed. sul vaja ju terve sisselase ümber teha siis :P
powered by 2.0 Ohc
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

oh teid

Postitus Postitas kolleeg »

ostad kaks horisontaal kahe l66rist karpat Dellorto v Webber jne, ehk siis lihtsamalt 8eldes, sul 4 silindrit ja tuleb 4 l66ri. Iga silindri pead eraldi h22lestama- j6udu t88le :twisted: . Neid erinevas m66dus jne. Natuke pead ise uurima, kyll siis leiad. K6ike ei saa ju kandiku peal ka ette tuua.
siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 »

Küsiks kah, et mida annab tollel mootoril ära teha väiksemate kulutustega, et vähe särtsu juurde anda? :D Mul küll see 85kw ohc aga mootorid põhimõtteliselt peaaegu samad ju. Pritse asemel jääb mul weberi 2kambriline karpa. Mingit turbotamist ei tule... tänavasõidumasinale sportnukka kah vaja pole. Uurisin ka Dr. tuha käest natuke, aga kuna sierral malmist kaan(vist), siis ei pidavat see freesimine väga lihtne olema.
Aga mida annaks ära teha eriti just kaane juures, aga ka mujal.
sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 »

pritsega ja pritseta sierral on kollektori vahe ja kollektori tihendi vahe mitte plokikaane vahe :lol:

2,8 liitrise kolvid tuleb sisse panna ma lugesin mingi sierra kohapealt et kui se 205 plokk on
sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 »

mul endal oli ka mõte et kui sierra alles jätan siis panen 2,8 kolvid sisse
1 augu hoonimine või mis asi se on maksis vist 250 eek
st.1000eek 4 tk
ja kolb oli vist natuke üle 500eek
umbes 4000eek siis :D
tulemuseks saad 2,0 asemel 2,1l
Vasta