2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Kapotialused jutud
SOL
turist
Postitusi: 15
Liitunud: 29 Okt 2012, 19:57

2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas SOL »

Tere.
On plaanis osta omale siin talvepoole Sierra, mootoriks just 2.0DOCH. Kuna plaan on siiski auto jätta pikemaks ajaks kui talvel ribadeks sõita siis mõtlesin, et küsin kuidas saada mootorile paar lisakilowatti juurde ilma turbotamiseta alguses.
2.0 -dohc- pritsungiga oleks mootoriks ideaalis, see 88kw versioon. Kui panna sinna torukolle, teine aju, vahetada väljalase, kui palju siis juba võiks ära tulla, kas midagi 92 kw ringi?
Kui mootorile anda rohkem kütust peale, ja kusagilt veel õhku ka juurde lisada, siis peaks veel natuke tõusma see arv?

Teine küsimus ka, et kuidas suhtute LSD diffrisse originaalis mootoriga?(88kw). Kuidas auto juhitavus muutus, kas hakkab väga otse minema või tõmbab mõlemad rattad all ringi ja läheb ikka külge ka?

Ette tänades, Sander.
dohcimees
aktivist
Postitusi: 293
Liitunud: 13 Nov 2010, 00:52
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas dohcimees »

SOL kirjutas:2.0 -dohc- pritsungiga oleks mootoriks ideaalis, see 88kw versioon.
85kw versioone võid ka ikka vaadata, sest seal vaja aint mingi junn vahelt ära võtta ja ongi 88kw, oli vist õhulugeja juures midagi..
SOL kirjutas:Kui panna sinna torukolle, teine aju, vahetada väljalase, kui palju siis juba võiks ära tulla, kas midagi 92 kw ringi?
Kui sa kõik need asjad ära vahetad, siis peaks rohkemgi tulema juba. Selle kohta siin foorumis juttu kah, kati eemaldamine andis juba hea mitu kw juurde.
SOL kirjutas:kuidas suhtute LSD diffrisse originaalis mootoriga?(88kw)
Siin pigem probleem sierra kaalujaotuses, kui mootoris. Räägitakse, et sierra on tagaveolise kohta üsna alajuhitav ja ma täitsa usun seda juttu. Plaanisin ise ka vahepeal LSD alla panna, aga jäigi ära see plaan, sest räägiti, et väga tehnilistel (jää)radadel, kus väike kiirus ja palju pööramist hakkab otse minema ja lisaks ei leidnud ma oma trummelpiduritega sillale sobivad pooltelgi.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tarmo »

minul umbes tonn kaaluva v6'ga nina peal küll polnud probleemi otse minemisega, küll lsd tuleb kergelt üle juhitavus, spin on siis tavaline asi sest üks ratas ei hoia enam suunda.
8v dohc mootorist kw saada on kallis, odavam oleks sinna panna scorpa r4 16v mootor
mootorisse lisa kütuse andmisel pole erilist mõtet kuna aju üritab ju segu hoida õigena ja suurema kütuse surve korral või suuremate pihustite korral ähendatakse lihtsalt pihusti lahtioleku aega.
SOL
turist
Postitusi: 15
Liitunud: 29 Okt 2012, 19:57

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas SOL »

Kui palju selle 16v scorpa mootor maksab ka?
Aga kui rääkides edasi nüüd 2.0 -dohc-'ist siis ehk keegi, kes ehitanud on oskab öelda palju võiks maksta torukolde ja chipitud aju vahetus? Mul ei ole vaja mingit dragsterit aga ei taha ka igalt matsilt fooritagant lutti saada :D

Edit: Kas BMW 1.8IS mootor sobiks ilusti vahele või peab "tulemüüri" ka lõikama, et vahele mahuks?
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tamm85 »

SOL kirjutas:Kui palju selle 16v scorpa mootor maksab ka?
Aga kui rääkides edasi nüüd 2.0 -dohc-'ist siis ehk keegi, kes ehitanud on oskab öelda palju võiks maksta torukolde ja chipitud aju vahetus? Mul ei ole vaja mingit dragsterit aga ei taha ka igalt matsilt fooritagant lutti saada :D

Edit: Kas BMW 1.8IS mootor sobiks ilusti vahele või peab "tulemüüri" ka lõikama, et vahele mahuks?
Sierradele on pandud bmw R6 mootoried ilma lõikamata vahele, nii et veel vähem on probleem see 1,8IS R4 vahele panna kui sierral on nkn r4 vahel või v6 :wink:
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tarmo »

või siis 2l zetec, hindu on igasuguseid. ilmselt alates 200 euri
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas PriiMarko »

Kui tahad odavalt ja palju võimsust siis ma soovitan vaadata BMW M50(141kW R6) mootori poole. Keret ei pea lõikuma, mahub ilusti kapoti alla ära. Veidi pusimist ja tulemus palju parem kui dohc-iga jamama hakata.
Kui soovid täpsemalt teada mida vaja teha, et BMW mootor vahele saada võid ühendust võtta.
SOL
turist
Postitusi: 15
Liitunud: 29 Okt 2012, 19:57

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas SOL »

Aga ehk targemad mehed oskavad öelda ka mida ülevaatusel öeldakse selle mootori vahetuse kohta? Kui panna 2.5 bemmi moto vahele siis on targem juba võtta projektina arvele või pusib kuidagi ülevaatuselt läbi?
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas PriiMarko »

Ülevaatuselt ei saa sellise mootori vahetusega kuidagi läbi, sama on ka moditud dohc mootoriga(torukolle, co ei sobi jne). Üks võimalus on ülevaatuse ajaks orig. mootor vahele tagasi visata, kui kere muudetud pole siis pole probleem. Kui sa ta sportautona arvele võtad siis tänaval sellega sõita ei tohi.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tarmo »

saada arkile kiri täpsete küsimustega ja seletustega, et näe selline mootor ja et sellised ümberehitused.
Tarmo kirjutas:
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust.
krt ma alati arvasin et töömaht on kõige ohutum muutus, tuleb välja et hoopis võimsus
seega 3,48l, väga raske, 210,6kw mootor võiks teoorias sierrale peale minna
ümberehitus loaga teoorias saab panna bemmi 2,5l mootorit, iseasi kas nad seda annavad.
sierrale tehases paigaldatud mootoreid saab paigaldada rahulikult nii et teed vaid passis muudatuse
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas PriiMarko »

Arvele selle mootoriga kindlasti ei saa kuna mootorikäpad tuleb ise teha ja seda nad ei taha lubada.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tarmo »

aga miks? kas liiga nõrgad või liiga tugevad või tundmatu kvaliteediga keevitus? originaal käpad on ju seest tühi alumiinium, mitte eriti tugevad, ja kui vaja siis võib ju lasta serdiga keevitajal keevitada. kui vaja teada kuidas käpp käitub, siis võimalik see ju arvutis järgi vaadata
PriiMarko
Klubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: 28 Dets 2008, 18:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas PriiMarko »

Põhimõtteliselt jah, et ei tea tugevust ja kuidas nad õnnetuse korral käituvad.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Tarmo »

originaalidega on lihtne, nad murduvad pooleks :D
seega ei tohiks ju probleemi olla et need paika jäävad või kui siis kõveraks, või kui tahavad et murduks siis annab ju alati teha mingist haprast materjalist
Rydel
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 17 Jaan 2011, 14:29

Re: 2.0 -dohc-'ile paar lisakilowatti saada

Postitus Postitas Rydel »

Võib ja originaalkäpad jätta teise mootori puhul.
tuleb lihtsalt plokki peal kinnituskohad ümber teha ja seda osavalt varjata.
Aga tõsiselt siis, volgafoorumis oli mingi selline infa et saab läbi kui need käpad on tehtud spets firmal, mis annab sertifikaati, aga samas see MAKSAB.
Vasta