
see on mõeldud siis neile, kel tuline soov teha auto kiireks raketiks. praegune info on mõeldud siis autole, mis ei sõida üle 1 bar-ise rõhuga.
enne turbo peale panemist tuleb raudselt ära teha kap. remont...kepsulaagrid, vända raamlaagrid vahetusse kindlasti. klapid kõik pesadesse ilusti sisse sooveldada jne.
järgmine samm oleks surveastme madaldamine. seda saab siis kolvide treimise või jämedama plokikaanetihendiga teha (vasest tihend + tikkpoldid)...kusagile 8.5 peale saada oleks hea. ärge ajage segamini kompressiooniga!
edasi oleks vaja kolvid pinnata termoplahvatusekindla pindega mida saate teha minu kaudu

edasi oleks tarvis teha torukolle roostevabast materjalist ja sinna otsa istutada turbo ning turbosse vedada õlituskanalid (vasest torud ntx) turbo kuumale poolele vaja teha ka nn. downpipe üsna jämedast torust, mis põhja all edasi sumpaks läheb.
sisselaske kohapealt oleks tarvilik koonus installida. sierrameni auto on ideaalne näide. parimal juhul võiks ohc mootoril olla ka sportnukk.
võiks olla ka lairiba lamda, aga tavaline ajab ka asja ära, kuid on oht, et küttesegu ei saa normaalseks. kinlasti on vaja küttesegu näidikut ja mitte kõige odavamat, sest need võivad aiateibaid näidata. boost'i näidik oleks ka tarvilik, siis näed mis rõhuga sõidad.
pihustid tuleks ka välja vahetada, aga originaalidest saaks ka asja kui paaki 2 pumpa panna ja kütsi rõhk üles ajada. sportnuka puhul on muidugi hädavajalik suuremad pihustid installida.
mis puudutab aju, siis kindlam oleks soetada MegaSquirt aju ja lasta see peale panna ja ära seadistada. Ise seda teha ei saa, kui pole vastavaid programme ja läpakat. Neid ajusid saab tellida Turboclub'ist. seal mingid vennad panevad neid ise kokku ja müüvad mõistliku hinna eest.
nii...kuna ma olen tööl siis kindlasti jäi midagi kolme silma vahele ja murede korral küsige enne kui midagi tegema hakkate

see kirjeldatud install on odavaim ja ei lase mootorit kohe kotti ka.