Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC
Teen siis juttu oma masinast natuke...
novembri lõpus sain kätte oma P100
Müüja jutujärgi oli auto plokikaane tihendi rikkega, mis tõesti läbi oligi. Minumeelest oli kaant maha võetud hiljuti ja vana tihendiga kokku pandud... mõni ime siis et ta läbi läks. Tihend vahetatud ja üht-teist veel lapitud, sai auto liikuma.
Hetkel suurimaks probleemiks on tagasilla laagrid mis läbi. (ilmselt on originaal õli sees ammu juba "hapuks" läniud ja see laagrid nahka keeranud)
Kuna P100-l taga mingi Atlas tüüpi vana inglise sild siis sellele uute laagrite otsimine läheb minujaoks mõtetult kalliks. Korra plaanisin Transiti silla panna aga ilmselt jääb ka see esialgu ära. Originaal laagrite hinnaga ostsin hoopis kasutaja dts-i sierra doonoriks millelt plaan võtta tagasild, uksed, Mk III sisu ja muud mudru. Ühesõnaga lähen keerulisemat teed uue silla paigaldusega
Vaikselt mõlgub mõttes üldse et vb tõstkas hoopis kogu DOHC mootori koos automaatkasti ja muu mudruga sierralt P100-le ümber. Polegi automaatkastiga P100 varem kohanud
Aga kindlat pole veel midagi.
Hetkel seisab auto hoovil ja ootab kevadet.
Enne laiali harutamist tahan veel ära kasutada tema pea 1100kg kandejõudu ja ümbermaja vähe killustikku ja mulda tassida
Salongi sai käetugi ära pandud ja mõned plastikvidinad mis puudu olid, muud esialgu harutama ei hakka.
Tuleviku mõtted on kõigepealt tagasild ümber teha, siis saab näha kuidas 1,8 TD käitub kiire diffri otsas. Kui on hea siis vb jääb, kui ei siis läheb dohlakas koos A4LD-ga vahele. Suveks vaja veel uusi esitiibu ja stanget, kasti natuke keevitada (eriti tagaluugi ülemine serv)
novembri lõpus sain kätte oma P100
Müüja jutujärgi oli auto plokikaane tihendi rikkega, mis tõesti läbi oligi. Minumeelest oli kaant maha võetud hiljuti ja vana tihendiga kokku pandud... mõni ime siis et ta läbi läks. Tihend vahetatud ja üht-teist veel lapitud, sai auto liikuma.
Hetkel suurimaks probleemiks on tagasilla laagrid mis läbi. (ilmselt on originaal õli sees ammu juba "hapuks" läniud ja see laagrid nahka keeranud)
Kuna P100-l taga mingi Atlas tüüpi vana inglise sild siis sellele uute laagrite otsimine läheb minujaoks mõtetult kalliks. Korra plaanisin Transiti silla panna aga ilmselt jääb ka see esialgu ära. Originaal laagrite hinnaga ostsin hoopis kasutaja dts-i sierra doonoriks millelt plaan võtta tagasild, uksed, Mk III sisu ja muud mudru. Ühesõnaga lähen keerulisemat teed uue silla paigaldusega
Vaikselt mõlgub mõttes üldse et vb tõstkas hoopis kogu DOHC mootori koos automaatkasti ja muu mudruga sierralt P100-le ümber. Polegi automaatkastiga P100 varem kohanud
Aga kindlat pole veel midagi.
Hetkel seisab auto hoovil ja ootab kevadet.
Enne laiali harutamist tahan veel ära kasutada tema pea 1100kg kandejõudu ja ümbermaja vähe killustikku ja mulda tassida
Salongi sai käetugi ära pandud ja mõned plastikvidinad mis puudu olid, muud esialgu harutama ei hakka.
Tuleviku mõtted on kõigepealt tagasild ümber teha, siis saab näha kuidas 1,8 TD käitub kiire diffri otsas. Kui on hea siis vb jääb, kui ei siis läheb dohlakas koos A4LD-ga vahele. Suveks vaja veel uusi esitiibu ja stanget, kasti natuke keevitada (eriti tagaluugi ülemine serv)
Viimati muutis martinjev, 02 Okt 2014, 11:06, muudetud 2 korda kokku.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
stangeks sobib cossu stange
suveks peaks mul üks müüki kah minema
suunad on maitse asi aga ma paneks valged
4*108 valemiga saad siis hunniku velgi kah valikusse. kui juba sierra sild taha saab siis nelikuks
suveks peaks mul üks müüki kah minema
suunad on maitse asi aga ma paneks valged
4*108 valemiga saad siis hunniku velgi kah valikusse. kui juba sierra sild taha saab siis nelikuks
Re: Ford P100 1.8TD
Cossu oma oleks nagu maasikas
Re: Ford P100 1.8TD
Nagu ka SR-is sai mainitud, siis kadedaks ajab.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
eks ma siis pakun sulle kui müüki minema hakkab
Re: Ford P100 1.8TD
Ma võin selle vana ja koleda ja katkise Atlase täitsa puhtast ligimesearmastusest sul jalust ära tarida. Ja et garaažis koht päris tühjaks ei jääks, siis sinna asemele näiteks natuke õlut või muud meeldivat jooki maha laadida. Tegelt ka.
Re: Ford P100 1.8TD
Mootor karjub cooleri järgi... hetkel on turborõhk ka ca 1,4BAR, nähtavasti põdrad on ise peale kruttinud. Kuidas see stock mootorile mõjub ka?
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
valgekotkas vist eksperimenteeris siin 1,8td'ga
Re: Ford P100 1.8TD
Täitsa vägev aparaat
-
- aktivist
- Postitusi: 229
- Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29
Re: Ford P100 1.8TD
Juttude järgi nii ~1,25 bar on turbole OK ja ei lühenda väga eluiga, kuid üle selle minevat talle raskeks. Eks ta vast puhtalt kuuma puhu juba seal, pisikene "low-pressure turbo" teine vist siiski.
Mootor on niikunii paras peldik, mis seal ikka selle pärast muretseda (just käisin Test-rem'is, kus öeldi, et nendearust see 1.8 on ikka täiesti inseneride abordijäänus, seevastu 1.6 olla väga äss. Starter ülinõrk, surved liiga kõrged,pumbast pole mõtet rääkida)
Kade +1. Kui äge kupee see ikka. Napilt oleks ka sellise saanud
Mootor on niikunii paras peldik, mis seal ikka selle pärast muretseda (just käisin Test-rem'is, kus öeldi, et nendearust see 1.8 on ikka täiesti inseneride abordijäänus, seevastu 1.6 olla väga äss. Starter ülinõrk, surved liiga kõrged,pumbast pole mõtet rääkida)
Kade +1. Kui äge kupee see ikka. Napilt oleks ka sellise saanud
Venikummi
Re: Ford P100 1.8TD
Kusjuures vastava diffri ja Type9 kastiga on hetkel täitsa tubli see mootor. Pöörded on ainult kõrgevõitu trassil. Ma ise kahtlustan et sellise turborõhuga liialt piitsa andes on varsti kas järjekordselt plokikaanetihend või vähemalt pumba segu rikastus membraan varsti läbi.
Eile sain mootorikraana tagasi, lähiajal kui aega saan, tahaks kasti maha võtta et paremat ülevaadet olukorrast saada.
Üks palve ka: kui kellegil vedeleb Sierra tagasild kuskil garaasis siis äkki saaks üle mõõta tema vedrude vahekauguse(vedru keskelt) ja esimeste kerekinnituspoltide vahekauguse.
Eile sain mootorikraana tagasi, lähiajal kui aega saan, tahaks kasti maha võtta et paremat ülevaadet olukorrast saada.
Üks palve ka: kui kellegil vedeleb Sierra tagasild kuskil garaasis siis äkki saaks üle mõõta tema vedrude vahekauguse(vedru keskelt) ja esimeste kerekinnituspoltide vahekauguse.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
krt et eile ei lugenud, oleks saanud sulle täna hommikul pilti teha kasvõi koos mõõdulindiga
milline see 1,6d mootor sierral on?
milline see 1,6d mootor sierral on?
-
- aktivist
- Postitusi: 229
- Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29
Re: Ford P100 1.8TD
Teisest foorumiteemast:
Teemasse: kas sul on ka nii, et kuskilt poolest bar'st hakkab tõmbama alles? Kustkandist spool ja max-rõhk saavutatakse?
Max rõhu saan ikka 3. või 4. käiguga täisgaasiga kiirendades. Alla poole Bar erilist tõmmet pole ma ühegi diisliga tundnud.
Volkswageni 1,9TDI mootorile loomulikult lähedale ei saa see sierra 1,8TD aga võrreldes Volvo V40 1,9TD-ga on nagu väänet rohkem... Aga eks see võib sõltuda ka peaülekandest.
Teemasse: kas sul on ka nii, et kuskilt poolest bar'st hakkab tõmbama alles? Kustkandist spool ja max-rõhk saavutatakse?
Max rõhu saan ikka 3. või 4. käiguga täisgaasiga kiirendades. Alla poole Bar erilist tõmmet pole ma ühegi diisliga tundnud.
Volkswageni 1,9TDI mootorile loomulikult lähedale ei saa see sierra 1,8TD aga võrreldes Volvo V40 1,9TD-ga on nagu väänet rohkem... Aga eks see võib sõltuda ka peaülekandest.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford P100 1.8TD
huviytav kas scorpa sild parem valik poleks olnud taha, suurem differ, aeglasem ülekanne, stabikas ja veidi laiem.