2.0 74 kw mure.

Kapotialused jutud
Vasta
lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 »

Tervis selline mure, et autol on küll otseväljalase tehtud aga käivitades tuleb kohe kole palju tossu milles asi kas klappisääre tihendid läbi ? 2.0 74 kw karpa.
lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 »

Ja kui on siis kui hull töö see on aga auto käib väga reipalt edasi.
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo »

Käivitades õlisuitsu välja viskab siis reeglina klapisääretihendid jah.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo »

kui elevant käte peale pole astunud siis on lihtne
lindjarv890
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 30 Dets 2013, 15:30

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas lindjarv890 »

aga kas ma peam blocki kaane ka maha rebima või mitte pole sierra mootorit ennem olnud ?
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo »

Saab ilma aga paras ukerdamine on nii, eriti tagumistega ja sissepritse poolsetega. Laua peal neid rahulikum vahetada.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo »

sissepritse omal võtsin maha (seoses muude tööde teostamisega), karpa omal ei võtnud
BlueQ
aktivist
Postitusi: 272
Liitunud: 16 Juul 2011, 17:38
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas BlueQ »

Ei pea kaant maha võtma, kui vahetad nt esimese silindri tihendeid, siis keera kolb ÜSS ja klapp ei kukku silindrisse. Kindlasti klapisääretihendid läbi.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
Six-Fo
fanaatik
Postitusi: 800
Liitunud: 15 Sept 2012, 10:26
Asukoht: Tallinn/Põltsamaa

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Six-Fo »

Küünla augu kaudu rõhu silindrisse lased siis ei pea ka klappide pärast muretsema.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas Tarmo »

Üssis oli vahe liiga suur, lükkasin küünla august peenikese köie sisse ja keerasin kolvi nii ülesse kui läks.
rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 2.0 74 kw mure.

Postitus Postitas rekkamees »

Võta mingi vana küünal, löö isolaator puruks ja peksa sodi küünla metallosa seest välja. Miinusklemm murra ka ära. Siis keevita isolaatori koha peale mugava pikkuse ja jämedusega torujupp, mille külge saad kompressori vooliku kas otse või kiirliideste vahendusel aretada. Selle "küünla" keerad küünlapessa ja surve järgi. Klapid püsivad kenasti kinni, kui just ise jõuga peale ei vajuta.
esivedu tähendab tõmbamist
Vasta