Üks pisikene samm ilusamale autole olen lähemal, ehk keeviustööd on tänaseks lõppenud.
Nagu eelpool ka mainitud, sai ära vahetatud esimesed tiivad, karbid ning tagumised tiiva ääred. Veidi sai ka põhja lapitud. Sisemised karbid ning esimese stange nurga kinnitused taastatud.
Hetk enne keevitusse minekut.

Ning nii need tööd ja unetud ööd algasid ..

Siin on veidi näha ka esimese lume rõõmude tagajärge.

Preili kisuti puhta paljaks..




Roostet ikka leidus

Tuli välja see, et karpide sisemine olukord ei olnud kiita, eriti just juhipoolne karp, mis oli uksepostist praktiliselt lahti mädanenud juba ning karbi tagumine nurk olematu. Õnneks saime asjale õigel ajal jälile ning korda tehtud. Pika aja möödudes hakkas asi lõpuks ilmet võtma.






Peale keevitust kaeti keevituskohad happekrundi või tsinkkrundiga. Ning peale seda täitekrundiga. Hiljem said karbid seest karbivahaga üle lastud. Põhi sai mõlemalt poolt kaetud mastiksiga (alt ainult keevituskohtadest)
Fototõestus, et peale moraalse toe oskan pintslit ka käes hoida.

Vahepeal tuli välja ka veidi kehvem üllatus. Summuti viimase püti juures oli pragu.

Prao tegelik põhjus oli see, et katt oli seest tühjaks põlenud mis omakorda ära lõhkunud seest keskmise püti ja nii oli kõik see sodi viimase püti ära ummistanud.
Lahkamisel tuli summutist selliseid tükke välja

Õnneks oli olemas peaaegu uus -dohc- mootori summuti. Asi tehti nii ümber, et sobiks minu autole ning katti enam üldse ei tule (seda ei pea seda mu autol ka olema)

Pilte lõpptulemusest





Üks õhtu mees pani peale tööd kokku ka sellist vahvat puzzlet nimega "karpa"



Eile tegi mees üllatuse ja ostis LSD diffri, olgu mainitud et kogu talve olen sõitnud autoga millel oli blokkdiffer ning hakkas meeldima kui mõlemad rattad veavad (blokk diffri puhul on veidi häiriv parklates parkida ). Enne kui differ auto alla intallitakse vahetab ära kõik simmerid ja õli, differ läheb auto alla ketaspiduritega tagasillaga, mis on juba olemas.
Kuid, see pole veel kõik ..
Õhtul teatas mees, et tegelikult ei ostnud ta ainult diffrit vaid ka kärgveljed, mida ma olen soovinud umbes täpselt sellest ajast kui auto endale soetasin. Olen vist hea tüdruk olnud


Puudu on veel korralikud roostevabad uksed, stanged (tagumine mk3 oma, esimee mk3 oma või siis udutuledega)
Ehk oskab veel keegi värvimisel aidata. Eeltööd saame ise tehtud.
Päeva küsimus: Kuidas kütusepaagi luuk ja kogu see sisemine osa kätte saada?
Brigitt