Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Ilus on vaadata. Lisaks kiidan ka foorumis kajastamist. Ise nii tubli pole, kuigi 4 sedaan Sierrat sooviks natukenegi tähelepanu saada....
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Täna tegin vist viimased keevitused kere kallal. Luugid ja esitiivad on jäänud.
Aga, see paljude projektide rõõm. Õnneks ise leidsin võimaluse ühest megaprojektist vabanemiseks (pigem sadas see võimalus taevase kingitusena kaela.
). See-läbi jäi rohkem mõtlemis ruumi Sirtsule.
Raske on, nii mitme aparaadi vahel, see motivatsiooni jaotamine (Vähemalt üks umbes sama-õnnetu bemm ootab järtsus.). Eriti, kui motti on mingi tunniks-ajaks nädalas.
Garaažis kisub külmaks ka, siis läheb tunnine motivatsioon kõik ahju kütmisele ära.
Muidugi, kui ehitus jõuab nö. järgmisesse staadiumisse, siis tekib ikka natuke rohkem huvi jälle mässata.
Ja mul pole kahju neid asju foorumites ajada. Hulka järjepidevam ja stabiilsem lahendus, kui muud platformid.
Muidugi asjaliku asja, millest kribada, leian vähe. Aga tühja mulli meeldib ka puhuda.
Aga, see paljude projektide rõõm. Õnneks ise leidsin võimaluse ühest megaprojektist vabanemiseks (pigem sadas see võimalus taevase kingitusena kaela.

Raske on, nii mitme aparaadi vahel, see motivatsiooni jaotamine (Vähemalt üks umbes sama-õnnetu bemm ootab järtsus.). Eriti, kui motti on mingi tunniks-ajaks nädalas.
Garaažis kisub külmaks ka, siis läheb tunnine motivatsioon kõik ahju kütmisele ära.
Muidugi, kui ehitus jõuab nö. järgmisesse staadiumisse, siis tekib ikka natuke rohkem huvi jälle mässata.
Ja mul pole kahju neid asju foorumites ajada. Hulka järjepidevam ja stabiilsem lahendus, kui muud platformid.
Muidugi asjaliku asja, millest kribada, leian vähe. Aga tühja mulli meeldib ka puhuda.

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Hellalt on aega möödunud.
Ikka Sierra pole valmis.
Õõtsad olid mädad.
Vedru-kausid kadunud. Tegin uueks.
Kõik tagasilla pudi liivapritsiga üle lastud ka.
Epo-krunditud. Õõtsad ja tala kivikaitsega ka kaetud.






Ikka Sierra pole valmis.
Õõtsad olid mädad.
Vedru-kausid kadunud. Tegin uueks.
Kõik tagasilla pudi liivapritsiga üle lastud ka.
Epo-krunditud. Õõtsad ja tala kivikaitsega ka kaetud.






Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Ei läinud kahte aastatki, ja juba jälle uuendus.
2023nda aasta oktoobris kirjutasin, et tegin kerel viimased keevitused, siis nüüd panin ikka veel vähemalt kolme kohta värskemat plekki juurde.
Siis käiasin paljud keevitused ilusamaks ka.
Ja lõpppppuukkksss ometi jõudsin kruntimiseni. Põhi seest ja väljast epoksiidkrunditud.
Ajutised hermetiseeringud ka eelnevalt kõrvaldatud, mis nüüd uuesti ja paremini teha.
Põhja alla läheb kõvasti veel kivikaitset ja Raptorit. Et saaks vajadusel isegi talvel sõita.
Salongi-poolele saab pigimatid ka ära panna ja hiljem nad "sisse värvida" kere-värviga...





2023nda aasta oktoobris kirjutasin, et tegin kerel viimased keevitused, siis nüüd panin ikka veel vähemalt kolme kohta värskemat plekki juurde.

Siis käiasin paljud keevitused ilusamaks ka.
Ja lõpppppuukkksss ometi jõudsin kruntimiseni. Põhi seest ja väljast epoksiidkrunditud.
Ajutised hermetiseeringud ka eelnevalt kõrvaldatud, mis nüüd uuesti ja paremini teha.
Põhja alla läheb kõvasti veel kivikaitset ja Raptorit. Et saaks vajadusel isegi talvel sõita.

Salongi-poolele saab pigimatid ka ära panna ja hiljem nad "sisse värvida" kere-värviga...





Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Väga ilus. Jõudu ja jaksu!
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Niigi lahja kiirendus-võime vähendamine lisa-kaalu näol.
Salongis ja põhja all liitekohad korralikult tuubi-hermetsiga üle.
Põhja alt kõik kivikaitsega kenasti üle.


Kulda-väärt pill ikkagi, seega panin pigimatid paika pärast epot.
Minu idee on nad "sisse värvida", nagu tehasest. Kas see otstarbekas on - ilmselt mitte.



Järgmiseks üritaks luugid-stanged korraks külge saada, et vahed paika ajada. Siis saab kerel alumise serva ja rattakoopad epoga ja Raptoriga üle kõmmutada.
Kütusepaagiga tegelen ka parallelselt augusti jooksul... Vana paak on vägagi sõelastunud. Üks korralikum, aga mitte päris õige, on olemas.
Väga selline tunne, nagu tahaks kahest paagist ühe ehitada.
Hullumeelsus, ma tean.
Salongis ja põhja all liitekohad korralikult tuubi-hermetsiga üle.
Põhja alt kõik kivikaitsega kenasti üle.


Kulda-väärt pill ikkagi, seega panin pigimatid paika pärast epot.
Minu idee on nad "sisse värvida", nagu tehasest. Kas see otstarbekas on - ilmselt mitte.



Järgmiseks üritaks luugid-stanged korraks külge saada, et vahed paika ajada. Siis saab kerel alumise serva ja rattakoopad epoga ja Raptoriga üle kõmmutada.
Kütusepaagiga tegelen ka parallelselt augusti jooksul... Vana paak on vägagi sõelastunud. Üks korralikum, aga mitte päris õige, on olemas.
Väga selline tunne, nagu tahaks kahest paagist ühe ehitada.

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Väikene uuendus.
Tagumised rattakoopad (nalja-viluks, igaks-juhuks veelkord) ja mõlemad küljed said epo-krunditud.
Koobastesse ja põhja alla läks veeeel lisaks kõigele Raptor ka.



Karbid ja koopa-servad pahtliga siledaks ajada, tavalise krundiga ka üle uhada. Karbid ja osa põhjast ka Raptoriga "viimistleda".
Siis jääb kerel veel katusega kõik sama jama (va. Raptor
).
Esiotsal pole veel päris lõplikult tiibade kinnitused valmis tehtud, sest tiivad ise pole valmis tehtud...
Siis kuskil oktoobri keskel loodaks, et kere on "valmis värvi minema".
Aga uste, luukide ja esitiibadega tuleb veel kõvasti tööd teha.
Aasta lõpuks äkki need ka head.
Kui siis veel raha kuskil leiab, saab äkki järgmisel kevadel koostama hakata seda autot.
Tagumised rattakoopad (nalja-viluks, igaks-juhuks veelkord) ja mõlemad küljed said epo-krunditud.
Koobastesse ja põhja alla läks veeeel lisaks kõigele Raptor ka.



Karbid ja koopa-servad pahtliga siledaks ajada, tavalise krundiga ka üle uhada. Karbid ja osa põhjast ka Raptoriga "viimistleda".
Siis jääb kerel veel katusega kõik sama jama (va. Raptor

Esiotsal pole veel päris lõplikult tiibade kinnitused valmis tehtud, sest tiivad ise pole valmis tehtud...
Siis kuskil oktoobri keskel loodaks, et kere on "valmis värvi minema".
Aga uste, luukide ja esitiibadega tuleb veel kõvasti tööd teha.
Aasta lõpuks äkki need ka head.
Kui siis veel raha kuskil leiab, saab äkki järgmisel kevadel koostama hakata seda autot.

Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Tagasivaatena - Augustis, nagu kartsin, tegingi kahest kütusepaagist ühe. Pealmine pool tuli B-osalt ja alumine kauss jäi originaal, natuke lapituna.
Ja siis jätkasin asjatamist uste kallal.
Kolm ust "suhteliselt head", alumised servad tuleb ikka uueks teha suures osas.
Mõned sise-küljed tegin eelmisel nädalal ära, uhkeldamiseks panen pildid ka.



Tagumine parem uks oli kunagi mingi posti maha niitnud ja seega roostetas rohkem ning kandist ilusat krohvi-kihti.

Selle nädalavahetusega äkki saab välimised küljed ka osadel ilusaks.
Ja siis jätkasin asjatamist uste kallal.
Kolm ust "suhteliselt head", alumised servad tuleb ikka uueks teha suures osas.
Mõned sise-küljed tegin eelmisel nädalal ära, uhkeldamiseks panen pildid ka.



Tagumine parem uks oli kunagi mingi posti maha niitnud ja seega roostetas rohkem ning kandist ilusat krohvi-kihti.

Selle nädalavahetusega äkki saab välimised küljed ka osadel ilusaks.
Viimati muutis TUUR, 11 Okt 2025, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Veel näiteid uste alumistest servadest.
(See must möga, mis igale poole peale kantud, on Brunox epoksiid)
Sellised jupikesed vajasid välja-vahetamist. Ehk vasakul küljel olid korralikumad uksed ja vajasid vähem tööd.

Selline sai juhiukse nurk, mis vajas kõige vähemat tööd.



Teistel ustel on "mõnusad" poole-meetrised keevitused. Deformatsiooniga võitlemine võtab aega, aga mingi katastroof ei tule.
T.V. uks:



T.P. uks (Millega jõudsin tegelikult ka pea-aegu valmis, aga pilte enam ei viitsinud teha.):


(See must möga, mis igale poole peale kantud, on Brunox epoksiid)
Sellised jupikesed vajasid välja-vahetamist. Ehk vasakul küljel olid korralikumad uksed ja vajasid vähem tööd.

Selline sai juhiukse nurk, mis vajas kõige vähemat tööd.



Teistel ustel on "mõnusad" poole-meetrised keevitused. Deformatsiooniga võitlemine võtab aega, aga mingi katastroof ei tule.
T.V. uks:



T.P. uks (Millega jõudsin tegelikult ka pea-aegu valmis, aga pilte enam ei viitsinud teha.):


Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Veel uste remonti.
Esimene parempoolne siis viimasena.
Meetri jagu keevitust, üllatavalt sirge jäi. Olenematta, et varasemalt oli jällegi tegu avariilise uksega.





Esimene parempoolne siis viimasena.
Meetri jagu keevitust, üllatavalt sirge jäi. Olenematta, et varasemalt oli jällegi tegu avariilise uksega.





Re: Sierra 2.8i 4x4 110kW Ghia kuut 86a. - TUUR
Nõndaks, usked külge proovitud.
Juhipoolne külg oli kohe päris kenasti sobiv.


Nüüd, kui tagumine parempoolne uks õige kujuga oli, siis enam karbiga väga hästi ei sobi. Saab seal karbi paremaks teha...


Piltidel asi hetkel nii kirju, et raske aru saada midagi. Ja mõned lainekesed on natuke võimendunud.
Juhipoolne külg oli kohe päris kenasti sobiv.


Nüüd, kui tagumine parempoolne uks õige kujuga oli, siis enam karbiga väga hästi ei sobi. Saab seal karbi paremaks teha...


Piltidel asi hetkel nii kirju, et raske aru saada midagi. Ja mõned lainekesed on natuke võimendunud.
