Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
-
PJack
- turist
- Postitusi: 37
- Liitunud: 09 Juul 2007, 13:58
- Asukoht: Türi/Tallinn
Postitus
Postitas PJack » 29 Dets 2007, 18:47
Vahetasime sõbraga minu Sierral käigukasti ära, kuna vana oli suht õhtal omadega ja lisaks sellele läks ka üks hoob pooleks. Võtsime sumpa, kardaani ja vana käigukasti maha, panime uue peale ja kõik kokku tagasi. Nüüd aga selline probleem, et autol päris tugev vibra sees, ühtlase kiiruse juures vahepeal vibrab ja siis jälle ei vibra, hooti käib. Tahakski teada, kas on võimalik, et me panime kardaani kuidagi valesti külge tagasi, st. paari nuudi võrra viltu. On üldse võimalik seda valesti tagasi panna?
Kui arvate, et asi võib milleski muus olla siis arvamused on igati teretulnud
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
IvoK
- sõltlane
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
- Asukoht: Järvamaa-Tallinn.
Postitus
Postitas IvoK » 29 Dets 2007, 21:13
gardaani otsa nuut ei oma tätusust, mis asendis sa kasti sisse läheb.
aga üle võiksid kontrollida kardaani risti ja gardaani vahe tugi laagri., hetkel muud nagu kohe ei oska soovitada. muud seal midaki olla ei saa.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
devil5
- turist
- Postitusi: 40
- Liitunud: 10 Sept 2006, 10:32
- Asukoht: Järvamaa
Postitus
Postitas devil5 » 02 Jaan 2008, 19:51
tiba nagu ikka omab tähtsust, kuidas nuuti läheb.
vist on mingi neli kohta kuidas läheb, kui valesti panna, siis võib vibrama hakata...
aga mida ka mina tean..olen noor alles:D
Käpuli on maalähedasem.
-
IvoK
- sõltlane
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
- Asukoht: Järvamaa-Tallinn.
Postitus
Postitas IvoK » 02 Jaan 2008, 20:57
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
devil5
- turist
- Postitusi: 40
- Liitunud: 10 Sept 2006, 10:32
- Asukoht: Järvamaa
Postitus
Postitas devil5 » 11 Jaan 2008, 19:40
Ivo, oled sa kindel?
kasti poolt vist pole vahet, aga kui kardaani keskelt lahti võtad, siis peaks olema. kindel muidugi ei ole:( pole väga nagu lammutanud, kui siis on saanud ikkagi ära märgitud ka asend:P
Käpuli on maalähedasem.
-
IvoK
- sõltlane
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
- Asukoht: Järvamaa-Tallinn.
Postitus
Postitas IvoK » 11 Jaan 2008, 20:37
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
Dexter
- Klubi liige
- Postitusi: 1392
- Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
- Asukoht: Saaremaa
-
Kontakt:
Postitus
Postitas Dexter » 11 Jaan 2008, 23:13
uuri hoolega..gardaani saab ka keskelt pooleks võtta!!....kena gebernii on küll kui risti lahti ei võta (risti taga polt)..aga kui spets võtme oled käianud/meisterdanud...saab ka ilma risti lahti võtmata gardaani pooleks..
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 13 Jaan 2008, 14:50
kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Dexter
- Klubi liige
- Postitusi: 1392
- Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
- Asukoht: Saaremaa
-
Kontakt:
Postitus
Postitas Dexter » 14 Jaan 2008, 21:22
tarmo kirjutas:kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jeps!..aga minul oli kardaani vaja pooleks võtta sellepärast et saada kahest kardaanist ühte..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
kalle77
- turist
- Postitusi: 37
- Liitunud: 13 Juul 2007, 10:19
- Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas kalle77 » 15 Jaan 2008, 10:54
kas sa need seibid panid tugilaagri ja kere vahele tagasi ??? endal juhtus sama lugu kunagi .
alla 100 kw ei ole auto !!!
-
PJack
- turist
- Postitusi: 37
- Liitunud: 09 Juul 2007, 13:58
- Asukoht: Türi/Tallinn
Postitus
Postitas PJack » 15 Jaan 2008, 18:23
Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
-
Shmel
- aktivist
- Postitusi: 216
- Liitunud: 12 Apr 2006, 20:34
- Asukoht: Tallinn
-
Kontakt:
Postitus
Postitas Shmel » 15 Jaan 2008, 22:36
PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
mitu nuuti - samapalju võimalusi kokku panna.
Viimati muutis
Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: võtsin entereid vähemaks
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
-
PJack
- turist
- Postitusi: 37
- Liitunud: 09 Juul 2007, 13:58
- Asukoht: Türi/Tallinn
Postitus
Postitas PJack » 15 Jaan 2008, 23:23
Shmel kirjutas:PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
mitu nuudi - samapalju võimalusi kokku panna.
Njah. Ise suht võhik selles asjas tegelikult ja enne kui lammutama hakkasime ei uurinud ka täpsemalt, ei teadnud, et tuleb ära märkida mis asendis oli ennem
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nüüd jama kui palju
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viimati muutis
Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: vähendasin entereid
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 21 Veebr 2008, 13:33
Niisiis sain teda mis mul vibreerib auto all, samuti kardaan, kuid sellest ristist mis seal tugilaagri juures on. Remondimees ütles et oleks vaja uut kardaani. Kas tõesti ei anna siis risti ära vahetada seal või on mul mingi muu jama ma ei tea.
Aga küsimus on hoopis selles et kui palju erinevaid pikkusi sellel tagumisel otsal on sierradel, või siis 2,0 dohc 8v sierradel?