K: Kardaani kohta
K: Kardaani kohta
Vahetasime sõbraga minu Sierral käigukasti ära, kuna vana oli suht õhtal omadega ja lisaks sellele läks ka üks hoob pooleks. Võtsime sumpa, kardaani ja vana käigukasti maha, panime uue peale ja kõik kokku tagasi. Nüüd aga selline probleem, et autol päris tugev vibra sees, ühtlase kiiruse juures vahepeal vibrab ja siis jälle ei vibra, hooti käib. Tahakski teada, kas on võimalik, et me panime kardaani kuidagi valesti külge tagasi, st. paari nuudi võrra viltu. On üldse võimalik seda valesti tagasi panna?
Kui arvate, et asi võib milleski muus olla siis arvamused on igati teretulnud
Kui arvate, et asi võib milleski muus olla siis arvamused on igati teretulnud
gardaani otsa nuut ei oma tätusust, mis asendis sa kasti sisse läheb.
aga üle võiksid kontrollida kardaani risti ja gardaani vahe tugi laagri., hetkel muud nagu kohe ei oska soovitada. muud seal midaki olla ei saa.
aga üle võiksid kontrollida kardaani risti ja gardaani vahe tugi laagri., hetkel muud nagu kohe ei oska soovitada. muud seal midaki olla ei saa.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
uuri hoolega..gardaani saab ka keskelt pooleks võtta!!....kena gebernii on küll kui risti lahti ei võta (risti taga polt)..aga kui spets võtme oled käianud/meisterdanud...saab ka ilma risti lahti võtmata gardaani pooleks..probemees kirjutas:ot aga gardaani saab lahti võtta ainult kasti küllest ja reduktori külles, keskel on ainult rist,
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Kardaani kohta
kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea
Re: K: Kardaani kohta
jeps!..aga minul oli kardaani vaja pooleks võtta sellepärast et saada kahest kardaanist ühte..tarmo kirjutas:kui see spets võti olemas siis ju kardaani tugi laagri ja kummileevendi vahetus kukepea
Re: K: Kardaani kohta
kas sa need seibid panid tugilaagri ja kere vahele tagasi ??? endal juhtus sama lugu kunagi .
alla 100 kw ei ole auto !!!
Re: K: Kardaani kohta
Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
Re: K: Kardaani kohta
üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida mitu nuuti - samapalju võimalusi kokku panna.
Viimati muutis Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:27, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: võtsin entereid vähemaks
Põhjus: võtsin entereid vähemaks
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: K: Kardaani kohta
Njah. Ise suht võhik selles asjas tegelikult ja enne kui lammutama hakkasime ei uurinud ka täpsemalt, ei teadnud, et tuleb ära märkida mis asendis oli ennem Nüüd jama kui paljuShmel kirjutas:üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli VOT!!! kas panid tagasi täpselt samadesse asendise neid üksteise suhtes? need on balanseeritud koos!!!PJack kirjutas:Mingit spetsvõtit vaja ei läinud. Lahti tegime nii, et keerasime selle risti kere küljest lahti ja sealt samast risti kõrvalt käib kardaani üks ots nagu teise sisse, painutasime siis kardaani allapoole (käigukasti poolt paindus see kummileevendi), üks ots tuli teise seest välja ja nii ta lahti tuli. Kõike seibid jne mis ära sai võetud panime ka tagasi aga seda 100% kindlalt ei julge väita, et need seibid tugilaagri ja kere vahele said. Kui ei siis jääb jah kardaan viltu ja põhjustab vibratsiooni. Peab jah selle asja üle kontrollima.
Osta endale pigem uus kardaan - mis oli alati koos, see on lihtsam kui nüüd SEE õige asend leida mitu nuudi - samapalju võimalusi kokku panna.
Viimati muutis Tarmo, 15 Jaan 2008, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: vähendasin entereid
Põhjus: vähendasin entereid
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Kardaani kohta
Niisiis sain teda mis mul vibreerib auto all, samuti kardaan, kuid sellest ristist mis seal tugilaagri juures on. Remondimees ütles et oleks vaja uut kardaani. Kas tõesti ei anna siis risti ära vahetada seal või on mul mingi muu jama ma ei tea.
Aga küsimus on hoopis selles et kui palju erinevaid pikkusi sellel tagumisel otsal on sierradel, või siis 2,0 dohc 8v sierradel?
Aga küsimus on hoopis selles et kui palju erinevaid pikkusi sellel tagumisel otsal on sierradel, või siis 2,0 dohc 8v sierradel?