Jahutust ei leki.
Kässar veelkord pingutatud, hoiab autot paigal ja tuleb maha kui vaja. Enneolematu ja harjumatu luksus mu jaoks.
Vist ei kuumene üle enam.
Kindalaekal on luuk ees, ümbert on plastik küll teist värvi pandud aga vähemalt luuk sai ilusti sobituma sunnitud.
Kapotti saan normaalselt avada, ei peagi enam trossi otsa otsima, et sellest sikutada.
Nupukesed rooli kõrval said korralikema vastu välja vahetatud.
Juhipoolne suunatuli on peaaegu uus.
Esistange on õiges asendis lõpuks.
Vaja on summuti remonti.
Vaja on sobivat tungrauda. Teati rääkida, et sierra originaal mulle ei sobigi. Tänud modele/adminile kes mu ostuteema õigesse kohta liigutas.
Tahtsin paigaldada ka teise kellade ploki aga tollele käib teistsugune pistik taha kui mu oma. Mu omal on 6 kontakti, keskel kaks tühja auku ja pistiku kinnituse asjad, veel 6 kontakti. Uuele käib taha pistik kus on 12 kontakti kõik järjest. Kui oma pistikut lõhun veidi ja keskmise osa ära kaotan kas siis võin enda pistiku uuele taha pista? Ei ole veel julenud sellega eksperimenteerima hakata. Selle töö eesmärk oleks tahhokas õigesse kohta saada.